و آدمی ساختهی غمهاست.
سرشتِ آدم؛ این موجودِ سه حرفی را با غم آغشته ساختند تا به هنگامِ خوشی، قدرِ آن را بداند ولیک
این آ-دَ-م؛
الف، دال، میم؛
سهلانگار است و فراموشکار..
فراموش میکند آن هنگام که با صدایِ نوزادی لبخند به لب میشود و یا به هنگام طلوعِ آن گویِ فروزان، غرقِ لذت.
آدم، سرشتِ خود را، غم را، بزرگ میسازد؛ ساختمانی چندین و چند طبقه؛ گورستانی چند هکتاری؛ منطقهای بیآب و علف و برهوتِ محض!
اما خوشیهای هرچند خُرد را، به دستِ باد میفرستد و راهیِ دیار فراموشی میکند.
رادیـو تـینـٰار InShot_۲۰۲۵۰۶۰۴_۲۰۲۶۱۳۸۸۶.mp3
زمان:
حجم:
4.8M
" منم؛ بهخدا منم؛ اینی که داری باهاش میجنگی، منم.. "
| به نوايِ وارش |
‹ رادیو تـینـٰار! ›
گاهی وقتا آدم دلش تنگ میشه واسه یه سری چیزایی که خیلی کم، یا هرگز تجربهشون نکرده.
گاهی وقتا آدم دلتنگ میشه؛ دلتنگِ دوستداشتهشدن.
دلتنگِ دیدن توجههای زیرپوستی از سمتِ کسایی که دوست داره.
دلتنگِ در آغوشگرفتنهایِ متعدد.
دلتنگِ داشتنِ آدمی، مثل خودش تویِ زندگی؛ همونقدر مراقب، همونقدر حواسجمع، همونقدر متوجه نسبت به جزئیات، همونقدر به دنبالِ خوبکردنِ احوال.
گاهی دلتنگ میشه..
هدایت شده از پرایوت ِرمیصاء.
احمقها روزی که در و دیوار این کشور رنگ و بوی فاتح خیبر رو داره دست به حماقت زدید .
امیدوارم شروعتون پایانتون باشه !
چی بگیم؟
فقط تسلیت میگیم به خانوادههایی که عزیز از دست دادن؛ تسلیت میگیم به مردمی که هموطن از دست دادن؛ تسلیت میگیم به دلهامون که راه و بیراه، داغ میبینه.
تسلیت ایرانزمین..🖤
حس میکنم خیلی آدمِ ضعیفیام؛ هیچکاری نمیتونم بکنم.
از یه طرف میگم خونواده..
از یه طرف میگم دوستام..
اینکه هر لحظه از کسایی که ازت دورن، خبر بگیری خیلی سخته؛ خیلی!