هدایت شده از پرایوت ِرمیصاء.
احمقها روزی که در و دیوار این کشور رنگ و بوی فاتح خیبر رو داره دست به حماقت زدید .
امیدوارم شروعتون پایانتون باشه !
چی بگیم؟
فقط تسلیت میگیم به خانوادههایی که عزیز از دست دادن؛ تسلیت میگیم به مردمی که هموطن از دست دادن؛ تسلیت میگیم به دلهامون که راه و بیراه، داغ میبینه.
تسلیت ایرانزمین..🖤
حس میکنم خیلی آدمِ ضعیفیام؛ هیچکاری نمیتونم بکنم.
از یه طرف میگم خونواده..
از یه طرف میگم دوستام..
اینکه هر لحظه از کسایی که ازت دورن، خبر بگیری خیلی سخته؛ خیلی!
هدایت شده از مُنیب ؛
ما آدم های قدرنشناسی هستیم ،
امنیت داشتن را مسخره میکنیم ولی در زمان جنگ
با همان حس امنیت به زندگی عادی خود ادامه میدهیم .
ما چشم بر حقیقت میبندیم و از کشته شدن انسان هایی که
تنها هدفشان برقراری امنیت برای این ملت بوده خوشحال میشویم
ما از بقیه کشور ها درس عبرت نمیگیریم که آن رژیم غاصب و کودککش
که از کشته شدن هزاران زن و کودک بیگناه حمایت میکند
قصد دوستی با ما ندارد
ما چشم بر روی حقیقت میبندیم و فکر میکنیم
رژیم غاصب موقع حمله اول عقایدمان را میپرسد
بعد شلیک میکند ولیکن حقیقت نشان میدهد
برای آنها عقیده و نوع پوشش و باور تفاوتی ندارد
و آنها هدفشان از بین بردن ملت ایران است ..
آنان با ایران و ایرانی و ملت مقاوم مشکل دارند
وگرنه بله اگر نوع باور شما سواری دادن به ظالم است
آنها از شما استقبال هم میکنند!
ما مسخ بازی رسانه شده ایم و همه چیز را فراموش کردیم
چشم هایمان را بر روی حقیقت بسته ایم!
با هر اختلاف عقیده و سلیقه ما نقطه اشتراک ویژه ای مثل وطن داریم ..
و کاش این نقطه اشتراک را فراموش نکنیم..
-مُنیب
حقیقت اینه که نمیتونم به دوستام بگم مراقبِ خودتون باشید؛ چون هرچقدر فکر میکنم به نتیجه نمیرسم که چجوری میتونن از خودشون مراقبت کنن..
فقط تو دلم میسپارمشون دستِ خدا؛ همین و بس.
تـینـٰار.
حقیقت اینه که نمیتونم به دوستام بگم مراقبِ خودتون باشید؛ چون هرچقدر فکر میکنم به نتیجه نمیرسم که
نوشته بود: حتی "مراقب خودت باش" هم دیگه منطقی نیست گفتنش. چون در قبال چی باید مراقب خودمون باشیم؟ یه تهدید موشکی، از دل آسمون که هر آن ممکنه متلاشی کنه زندگیمون رو؟ اگه شوخیه این زندگی، وقت خوبی برای اعلامشه.