هدایت شده از مُنیب ؛
ما آدم های قدرنشناسی هستیم ،
امنیت داشتن را مسخره میکنیم ولی در زمان جنگ
با همان حس امنیت به زندگی عادی خود ادامه میدهیم .
ما چشم بر حقیقت میبندیم و از کشته شدن انسان هایی که
تنها هدفشان برقراری امنیت برای این ملت بوده خوشحال میشویم
ما از بقیه کشور ها درس عبرت نمیگیریم که آن رژیم غاصب و کودککش
که از کشته شدن هزاران زن و کودک بیگناه حمایت میکند
قصد دوستی با ما ندارد
ما چشم بر روی حقیقت میبندیم و فکر میکنیم
رژیم غاصب موقع حمله اول عقایدمان را میپرسد
بعد شلیک میکند ولیکن حقیقت نشان میدهد
برای آنها عقیده و نوع پوشش و باور تفاوتی ندارد
و آنها هدفشان از بین بردن ملت ایران است ..
آنان با ایران و ایرانی و ملت مقاوم مشکل دارند
وگرنه بله اگر نوع باور شما سواری دادن به ظالم است
آنها از شما استقبال هم میکنند!
ما مسخ بازی رسانه شده ایم و همه چیز را فراموش کردیم
چشم هایمان را بر روی حقیقت بسته ایم!
با هر اختلاف عقیده و سلیقه ما نقطه اشتراک ویژه ای مثل وطن داریم ..
و کاش این نقطه اشتراک را فراموش نکنیم..
-مُنیب
حقیقت اینه که نمیتونم به دوستام بگم مراقبِ خودتون باشید؛ چون هرچقدر فکر میکنم به نتیجه نمیرسم که چجوری میتونن از خودشون مراقبت کنن..
فقط تو دلم میسپارمشون دستِ خدا؛ همین و بس.
تـینـٰار.
حقیقت اینه که نمیتونم به دوستام بگم مراقبِ خودتون باشید؛ چون هرچقدر فکر میکنم به نتیجه نمیرسم که
نوشته بود: حتی "مراقب خودت باش" هم دیگه منطقی نیست گفتنش. چون در قبال چی باید مراقب خودمون باشیم؟ یه تهدید موشکی، از دل آسمون که هر آن ممکنه متلاشی کنه زندگیمون رو؟ اگه شوخیه این زندگی، وقت خوبی برای اعلامشه.
هدایت شده از تائب نیوز | TAEB NEWS
کاش در میان
این جنگها ناگهان صدایی بیاید :
الا يا اهل العالم انا الامام القائم .
سلام بااجازهی تینار
بچهها تو این اوضاع و احوال بیایم باهم این چند نکته رو رعایت کنیم
حتما واتساپتون رو حذف اکانت کنید و پاک کنید
و اینستا و واتساپ رو به هیچ عنوان آپدیت نکنید
هر فعالیت و حرفی داریم داخل همین ایتا انجام بدیم
و از همه مهمتر دعا کنیم ؛ نذر کنیم و دلمون رو بسپاریم به خدا💛🌼