eitaa logo
تیترینو (گلچین اخبار)
14.4هزار دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
10هزار ویدیو
53 فایل
🚩کانال خبری | تحلیلی | سرگرمی: #تیترینو @Titrinoo تبلیغات: @Khadem0011 👈حقیقت، کتمان نمی‌شود‌‌
مشاهده در ایتا
دانلود
براساس گزارش‌های ارسالی به مراکز امنیتی ایران، منابع آگاه تأکید کردند که هتل‌ها و اماکن غیرنظامی مورد استفادهٔ نظامیان آمریکایی تنها محدود به بحرین و امارات نیست. در این راستا، اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که پایگاه‌های جایگزین و مراکز اسکان نیروهای خارجی در چند نقطهٔ دیگر منطقه هم رصد شده‌اند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 🔹لبنان: یک پایگاه لجستیکی آمریکا در منطقه فرودگاه قدیمی بیروت (مطار بیروت القدیم) فعال شده است که نیروهای نظامی و تجهیزات در آن مستقر هستند. 🔹سوریه (دمشق): هتل فورسیزن دمشق (Four Seasons Damascus) به عنوان یکی از مراکز استقرار نیروهای خبره و کارشناسان خارجی شناسایی شده است. همچنین هتل شرایتون دمشق (Sheraton Damascus) و مجموعه کاخ جمهوری (القصر الجمهوری) در دمشق محل تجمع مستشاران و کارشناسان اسرائیلی، آمریکایی و بریتانیایی می‌باشد. 🔹جیبوتی: در هفته جاری، نیروهای نظامی موسوم به "مارینز" (Marines) از طریق استانبول و صوفیه به پایگاه هوایی فرودگاه بین‌المللی جیبوتی (مطار جیبوتی الدولی) منتقل شده و در این منطقه مستقر گردیده‌اند. 🔹منابع مطلع تأکید کرده‌اند که هشدار ایران به هتل‌داران منطقه جامع و قطعی است و هرگونه مرکز پذیرای نظامیان خارجی، صرف‌نظر از موقعیت جغرافیایی، در صورت عدم توقف فوری این اقدام، در زمرهٔ اهداف مشروع دفاعی جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
حوثی‌های یمن آماده‌اند در صورت لزوم به جنگ ایران بپیوندند ‌ 🔹رویترز نوشت: اگر حوثی‌ها جبهه جدیدی در این درگیری باز کنند، یکی از هدف‌های اصلی می‌تواند تنگه باب‌المندب در سواحل یمن باشد. ‌ 🔹گذرگاه باریک و بسیار مهمی که مسیر رفت‌وآمد کشتی‌ها به سوی کانال سوئز را کنترل می‌کند، به‌ویژه در شرایطی که ایران عملاً تنگه راهبردی هرمز را بسته است. ‌ @Titrinoo
🔹 هم‌اکنون؛ رعد و برق‌های شدید و بارش سنگین باران در تهران @Titrinoo
30.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨﷽✨ 🌷 فَتَقَبَّلْ مِنِّي ۖ إِنَّكَ أَنتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ پس، از من بپذير كه تو خود شنواى دانايى.» آل عمران - 35 فَلَمَّا وَضَعَتْهَا قَالَتْ رَبِّ إِنِّي وَضَعْتُهَا أُنثَىٰ وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِمَا وَضَعَتْ وَلَيْسَ الذَّكَرُ كَالْأُنثَىٰ ۖ وَإِنِّي سَمَّيْتُهَا مَرْيَمَ پس چون فرزندش را بزاد، گفت: «پروردگارا، من دختر زاده‌ام -و خدا به آنچه او زاييد داناتر بود- و پسر چون دختر نيست، و من نامش را مريم نهادم آل عمران - 36 استاد حمید شاکرنژاد 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
🌷 ☘️صلوات، بهترین کار خیر ☘️صلوات با عجل فرجهم، ذکر شبانه روز 🔻امام رضا علیه‌السلام: 🔸 در لحظات شبانه روز زیاد صلوات بفرستید و زیاد برای مردان و زنان مومن دعا کنید که صلوات بهترین کار خیر است 🔹وَ أَكْثِرُوا مِنَ الصَّلَاةِ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ الدُّعَاءِ لِلْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ فِي آنَاءِ اللَّيْلِ وَ النَّهَارِ فَإِنَّ الصَّلَاةَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَفْضَلُ أَعْمَالِ الْبِرِّ 📚 فقه‌الرضا عليه‌السلام، ص: ۳۳۹. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
🔸 در این ایام به نظر می‌رسد، وظیفه‌ی امثال بنده این است که با صدای بلند و صریح اعلام کنیم، تابع دستور ولی‌فقیه هستیم. اگر اراده و تصمیم ایشان جنگ تا پیروزی کامل است، حتی اگر برای رسیدن به آن لازم شود، بلاتشبیه شبه کربلایی رخ دهد وهر هزینه‌ای داده شود، فریاد میزنم: سمعاً و طاعةً. جان ناقابل بنده و خانواده ام فدای اسلام عزیز باد. اگر تصمیم ایشان، هر استراتژی دیگری نیز باشد (که یقینا در مجموع به پیروزی جبهه اسلام کمک می‌کند) باز هم تابع هستم. و تصمیم غیر ایشان نیز برای تبعیت و همراهی، مشروعیت ندارد. و ارائه راهبردهای مختلف و پیشنهادهای متشتت در فضای عمومی را نیز تضعیف جایگاه تصمیم‌گیران می‌دانم. تصمیم گیری در مسأله جنگ و توابع آن، از اختیارات و وظایف خاص شخص رهبری معظم انقلاب اسلامی است که حکیم بودن، فقاهت، شجاعت و ورع، تدبیر و سایر شایستگی‌های او روشن است. یقینا نصر و پیروزی از آنٍ خدای عزیز حکیم است. ✍ حامد کاشانی 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دختران شیعهٔ کشمیر طلای خود را برای حمایت از ایران در جنگ رمضان اهدا می‌کنند 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نصب پرچم ایران در حرم امام رضا (ع) 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
هدایت شده از KHAMENEI.IR
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💗 به شلمچه آمدم برای بزرگداشت مردانی که نام ایران را در تاریخ بلند کردند 🌷 به حضور حضرت آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ای در یادمان راهیان نور شهدای شلمچه ۸ فروردین ۱۳۷۸ ✏️...امروز شرکت من در مجموعه‌ی زائران خاک خونین شلمچه، برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و مردان بزرگی است که با خون خود، با جهاد و همّت خود، با عزم و اراده‌ی خود، نام شلمچه و خرمشهر و خوزستان و ایران را در تاریخ، بلند کردند... ✏️ جوانان عزیز! مردان و زنان! در هر کجا که هستید و این سخن را میشنوید، یا بعداً خواهید شنید، بدانید یک کشور و یک ملت، بالاترین سرمایه‌اش همّت و عزم و ایمان جوانان آن کشور و ملت است. 📥متن کامل را از اینجا بخوانید👈 https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8981
هدایت شده از ایران همدل
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر شب در میادین هستیم... روایت یک شیرزن لر از حضور خانوادگی در تجمعات شبانه 📩 ارسال گزارش‌های همدلی به @khamenei_Contact_ir مردم از طریق زیر می‌توانند به هموطنان نیازمند و آسیب‌دیدگان ‌جنگ در پویش ایران همدل کمک کنند: شماره کارت:
6221068888888838
شماره شبا:
IR620540100220111111111601
کد دستوری: * 📱 پرداخت مستقیم 👇 💻 irane-hamdel.khamenei.ir
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پیشنهاد امام خمینی برای پیدا کردن جاسوس ها 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
📌چند نکته درباره متن شیخ اسماعیل رمضانی متنی از شیخ اسماعیل رمضانی در یک گروه دیدم و در همان گروه اظهار تعجب کردم که چگونه می‌شود یک متن تا این حد اشکال محتوایی داشته باشد. امروز دیدم متن در جاهای زیادی وایرال شده است. البته شیخ رمضانی متن را از سر درد نوشته‌اند، اما احتمالاً دقت نکرده‌اند که چنین متن‌هایی با این میزان خطای فاحش، در شرایط جنگی تا چه حد آسیب‌زا است. شیخ اسماعیل عزیز پیش‌تر نیز در بزنگاه راه‌پیمایی عید غدیر اظهارنظری داشتند که بعد ناگزیر شدند چند بار آن را اصلاح کنند. آنجا هم ناخواسته دچار خطایی مشابه متن اخیر شدند؛ یعنی دوگانه‌سازی میان مردم و حاکمیت. مختصراً به متن برسیم: خطای اول به‌صورت مفصل استدلال کرده‌اند که امام از سر اجبار قطعنامه جنگ را پذیرفتند. حالا چرا این را گفته‌اند؟ تا بگویند اگر مسئولین نخواهند، خواسته امام پیش نمی‌رود. اصل حرف درست است، اما مصداق غلط است. این شبهه نخ‌نما بارها پاسخ داده شده است. پیشنهاد می‌کنم مصاحبه مفصل شهید باقری در این رابطه را بخوانند. امام فرمودند از سر اجبار آتش‌بس را پذیرفتند، اما نه اینکه این اجبار ناشی از خدعه مسئولین باشد، بلکه ناشی از شرایط کشور در آن سال و حکم مصلحت و عقل بود. بگذریم، مباحث مهم‌تری هم هست. خطای دوم در ادامه، شیخ اسماعیل در نقد شروطی که پرس‌تی‌وی منتشر کرده، نوشته‌اند که چرا می‌خواهید با این شروط جنگ را پایان دهید. پاسخ ساده این است که دقت نکرده‌اند این شروط، آغاز مذاکره است نه شروط پایان جنگ. عجیب است چنین خطای فاحشی که ظاهراً بهانه اصلی نوشتن متن است. خطای سوم نوشته‌اند احساس می کنم مسئولین دنبال مذاکره‌اند. احساس؟ عجب دقیقاً کدام مسئول دنبال مذاکره است؟ یکی را نام ببرند. موضع قالیباف یا دولت؟ متن عراقچی را خوانده‌اند؟ متن سخنگوی دولت را ندیده‌اند؟ نکند شیخ رمضانی عزیز، میان صداقت مسئولین جمهوری اسلامی و دروغ‌بافی‌های ترامپ، به ترامپ اعتماد کرده‌اند؟ خطای چهارم احتمالاً برخی اخبار واسطه‌ها درباره انتقال پیام را دیده‌اند و تصور کرده‌اند مذاکره است. رد و بدل کردن پیام که اسمش مذاکره نیست. بالاخره چگونه باید به دشمن بگوییم مذاکره نمی‌کنیم یا شروط‌مان چیست؟ خطای پنجم در انتها نوشته‌اند برای این مشکل، از دست هیچ‌کس کاری برنمی‌آید جز مردم. واقعیت این است که کل متن را برای همین بخش نوشتم، چون خطایی بسیار فاحش است. چگونه ممکن است با این همه شواهد این روزها از یکدلی، همدلی و انسجام آشکار، باز هم به دنبال دوگانه‌سازی میان مردم و حاکمیت باشیم؟ مگر حاکمیت ما غیر از مردم است؟ چگونه از آثار سوء این نگاه غافل می‌مانیم؟ چگونه به فرامتن چنین خطایی که به‌عنوان راه‌حل ارائه شده، بی‌اعتنا هستیم؟ از کدام حاکمیت حرف می‌زنیم؟ کدام مسئول؟ اجازه ندهید فهرست کنم تک‌تک کسانی را که امروز در میان ما نیستند و با همین حرف‌های غیرمنصفانه و دور از واقع، خائن، مصلحت‌اندیش، کندکننده مسیر رهبری، مقابل ولایت و عافیت‌طلب خوانده شدند و امروز چیزی جز شرمندگی از آن باقی نمانده است. آخر چطور ممکن است که یک متن پر از خطا را تنها به واسطه "یک احساس" بنویسم؟ اگر اثر تخریبی متن شما را در شرایط جنگی نمی‌دیدم، این نقد را نمی‌نوشتم. اما خدا می‌داند ضرر این حرف‌ها و ایجاد انشقاق میان مؤمنین و تقابل میان مردم و حاکمیت را خیلی عمیق می‌دانم، خیلی. نگرانی درباره این خطای فاحش حتما بیش از نگرانی درباره مذاکره و غیره است. دوستدار حقیقی شیخ عزیزمان ✍ محسن مهدیان 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo