eitaa logo
تیترینو (گلچین اخبار)
14.4هزار دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
10هزار ویدیو
53 فایل
🚩کانال خبری | تحلیلی | سرگرمی: #تیترینو @Titrinoo تبلیغات: @Khadem0011 👈حقیقت، کتمان نمی‌شود‌‌
مشاهده در ایتا
دانلود
📌چند نکته درباره متن شیخ اسماعیل رمضانی متنی از شیخ اسماعیل رمضانی در یک گروه دیدم و در همان گروه اظهار تعجب کردم که چگونه می‌شود یک متن تا این حد اشکال محتوایی داشته باشد. امروز دیدم متن در جاهای زیادی وایرال شده است. البته شیخ رمضانی متن را از سر درد نوشته‌اند، اما احتمالاً دقت نکرده‌اند که چنین متن‌هایی با این میزان خطای فاحش، در شرایط جنگی تا چه حد آسیب‌زا است. شیخ اسماعیل عزیز پیش‌تر نیز در بزنگاه راه‌پیمایی عید غدیر اظهارنظری داشتند که بعد ناگزیر شدند چند بار آن را اصلاح کنند. آنجا هم ناخواسته دچار خطایی مشابه متن اخیر شدند؛ یعنی دوگانه‌سازی میان مردم و حاکمیت. مختصراً به متن برسیم: خطای اول به‌صورت مفصل استدلال کرده‌اند که امام از سر اجبار قطعنامه جنگ را پذیرفتند. حالا چرا این را گفته‌اند؟ تا بگویند اگر مسئولین نخواهند، خواسته امام پیش نمی‌رود. اصل حرف درست است، اما مصداق غلط است. این شبهه نخ‌نما بارها پاسخ داده شده است. پیشنهاد می‌کنم مصاحبه مفصل شهید باقری در این رابطه را بخوانند. امام فرمودند از سر اجبار آتش‌بس را پذیرفتند، اما نه اینکه این اجبار ناشی از خدعه مسئولین باشد، بلکه ناشی از شرایط کشور در آن سال و حکم مصلحت و عقل بود. بگذریم، مباحث مهم‌تری هم هست. خطای دوم در ادامه، شیخ اسماعیل در نقد شروطی که پرس‌تی‌وی منتشر کرده، نوشته‌اند که چرا می‌خواهید با این شروط جنگ را پایان دهید. پاسخ ساده این است که دقت نکرده‌اند این شروط، آغاز مذاکره است نه شروط پایان جنگ. عجیب است چنین خطای فاحشی که ظاهراً بهانه اصلی نوشتن متن است. خطای سوم نوشته‌اند احساس می کنم مسئولین دنبال مذاکره‌اند. احساس؟ عجب دقیقاً کدام مسئول دنبال مذاکره است؟ یکی را نام ببرند. موضع قالیباف یا دولت؟ متن عراقچی را خوانده‌اند؟ متن سخنگوی دولت را ندیده‌اند؟ نکند شیخ رمضانی عزیز، میان صداقت مسئولین جمهوری اسلامی و دروغ‌بافی‌های ترامپ، به ترامپ اعتماد کرده‌اند؟ خطای چهارم احتمالاً برخی اخبار واسطه‌ها درباره انتقال پیام را دیده‌اند و تصور کرده‌اند مذاکره است. رد و بدل کردن پیام که اسمش مذاکره نیست. بالاخره چگونه باید به دشمن بگوییم مذاکره نمی‌کنیم یا شروط‌مان چیست؟ خطای پنجم در انتها نوشته‌اند برای این مشکل، از دست هیچ‌کس کاری برنمی‌آید جز مردم. واقعیت این است که کل متن را برای همین بخش نوشتم، چون خطایی بسیار فاحش است. چگونه ممکن است با این همه شواهد این روزها از یکدلی، همدلی و انسجام آشکار، باز هم به دنبال دوگانه‌سازی میان مردم و حاکمیت باشیم؟ مگر حاکمیت ما غیر از مردم است؟ چگونه از آثار سوء این نگاه غافل می‌مانیم؟ چگونه به فرامتن چنین خطایی که به‌عنوان راه‌حل ارائه شده، بی‌اعتنا هستیم؟ از کدام حاکمیت حرف می‌زنیم؟ کدام مسئول؟ اجازه ندهید فهرست کنم تک‌تک کسانی را که امروز در میان ما نیستند و با همین حرف‌های غیرمنصفانه و دور از واقع، خائن، مصلحت‌اندیش، کندکننده مسیر رهبری، مقابل ولایت و عافیت‌طلب خوانده شدند و امروز چیزی جز شرمندگی از آن باقی نمانده است. آخر چطور ممکن است که یک متن پر از خطا را تنها به واسطه "یک احساس" بنویسم؟ اگر اثر تخریبی متن شما را در شرایط جنگی نمی‌دیدم، این نقد را نمی‌نوشتم. اما خدا می‌داند ضرر این حرف‌ها و ایجاد انشقاق میان مؤمنین و تقابل میان مردم و حاکمیت را خیلی عمیق می‌دانم، خیلی. نگرانی درباره این خطای فاحش حتما بیش از نگرانی درباره مذاکره و غیره است. دوستدار حقیقی شیخ عزیزمان ✍ محسن مهدیان 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
این تصویر حاج آقا جاودان در میدان شهدا تهران است[تقریباهرشب بااین سن خودشون رو به تجمعات مردمی تهران میرسونن؛ شاید بعدها مشخص بشه که چه سری در حضور میدانی وجود داره که این عالم بااین وضعیت جسمانی بر خودشون فرض میدونن که شخصا در خیابان حاضر شوند] "امید ملایی" 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 کشف و هدف‌گیری یک مرکز حساس نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی 🔹در اقدامی بی‌سابقه، تصویری دقیق و سه‌بعدی از کلیدی ترین مرکز فرماندهی و اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شد؛ مرکزی که از آن به‌عنوان یکی از مبادی اصلی طراحی و اجرای جنایات و حملات علیه جمهوری اسلامی ایران یاد می‌شود. 🔹با توجه به برنامه عملیاتی در حال اجرای نیروهای مسلح ایران، به شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داده می‌شود هرچه سریع‌تر سرزمین اشغالی فلسطین را ترک کرده و به هشدارهای نیروهای ایرانی توجه کنند؛ چراکه دیگر هیچ نقطه‌ای در سرزمین های اشغالی امن نخواهد بود. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
📌آمریکایی‌ها نسبت به ماه پیش ۳۰۰ میلیون دلار بیشتر صرف هزینه بنزین می‌کنند. پ.ن: چقدر بدبخت هستن مردم این کشور متجاوز که این زردک قمار باز رئیس جمهورشونه با این بلایی که با ندونم کاری سر ملتش آورده چیزی هم به اسم صرفه جویی یادشون نداده. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
📌افزایش درخواست عراقی‌ها برای پاسخ کوبنده به تجاوزات آمریکایی صهیونیستی 🔹 ادامه تجاوزات آمریکایی صهیونیستی به مواضع ارتش و حشد شعبی عراق سبب افزایش درخواستها برای مقابله با این تجاوزگری تروریستی شده است. 🔹 نخبگان و محافل سیاسی، فرهنگی و مردمی عراق، خواستار تشدید عملیات مقاومت علیه منافع آمریکا در عراق شده است تا آمریکایی ها وادار به ترک عراق و عدم استفاده از خاک این کشور در جنگ ظالمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران شوند. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚 باختند کسانی که تو را نشناختند ... لعن الله من جهِل حقَّک واستخفَّ بِحُرمتِک... 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
📌ترامپ: به تنگه هرمز نیازی نداریم و تولید نفت ما از عربستان و روسیه بیشتر است 🔹آلمان گفته ایران جنگ ما نیست؟ خب اوکراینم جنگ ما نیست. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
واکنش جالب حساب سفارت ایران در ارمنستان به تهدید حمله زمینی توسط آمریکا. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥پیروزی فقط از جانب خدا است و به دست خدا انجام می‌شود! •| آیت‌الله جاودان 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
802.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«تکنیون» هدف‌ قرار گرفت؛ نوبت مغز ارتش اسرائیل 🔻 منابع خبری از اصابت موشک ایران به موسسه «تکنیون» در حیفا خبر دادند. 🔻 مؤسسه «تکنیون» یکی از مهم‌ترین مراکز علمی-نظامی اسرائیل است که نقش مهمی در جنگ‌افروزی‌های رژیم دارد. نکات زیر درباره اهمیت این مرکز حائز اهمیت است: 1⃣تکنیون قدیمی‌ترین موسسه آموزشی اسراییل است و عملاً یکی از پایه‌های شکل‌گیری «استارتاپ نیشن» این رژیم محسوب می‌شود. بسیاری از مهندسان، دانشمندان و بنیان‌گذاران شرکت‌های بزرگ فناوری از اینجا فارغ‌التحصیل شده‌اند. 2⃣این مؤسسه همکاری‌های تحقیقاتی نزدیکی با شرکت‌های نظامی دارد، از جمله توسعه موشک‌ها و سامانه‌های دفاعی مثل رافائل، فلاخن داوود، گنبد آهنین و صنایع هوافضا و پهپاد. 3⃣بسیاری از فناوری‌های مهم در حوزه‌هایی مثل سامانه‌های رهگیری موشک، پهپادها و جنگ الکترونیک ریشه در پژوهش‌های دانشگاهی همین مجموعه یا همکاری‌های آن دارند. 4⃣تکنیون یکی از منابع اصلی نیروی انسانی برای واحدهای رده‌بالای ارتش اسرائیل است. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان آن مستقیماً وارد پروژه‌های حساس جنگی می‌شوند. 5⃣بسیاری از دانشجویان این دانشگاه هم‌زمان عضو نیروهای ذخیره ارتش هستند و مفهوم «دانشجو–سرباز» در آن به‌صورت پررنگ وجود دارد. 🔴 بنظر می‌رسد ایران پس از کم‌سو کردن چشمان رژیم(رادارها) حالا سراغ مغز جنگی صهیونیست‌ها رفته و آن را در بانک اهداف خود قرار داده است. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
من هیئت و حسینیه را؛ حسینیه نمیدانم؛ مگر اینکه دلاورانی برای نبرد با دشمن اسرائیلی فارغ التحصیل کند. در هیئاتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ شمر هم سینه میزند! 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دلیل تحمیل جنگ بر ایران از دیدگاه یک عالم اهل سنت 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo