eitaa logo
تیترینو (گلچین اخبار)
14.4هزار دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
10هزار ویدیو
53 فایل
🚩کانال خبری | تحلیلی | سرگرمی: #تیترینو @Titrinoo تبلیغات: @Khadem0011 👈حقیقت، کتمان نمی‌شود‌‌
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️توصیه روزنامه‌نگار مشهور لبنانی به مردم امارات: اگر آمریکا از خاک شما به ایران حمله کرد فقط فرار کنید 🔹حسن علیق روزنامه نگار مشهور لبنانی در پستی در پلتفرم ایکس با اشاره به گمانه زنی‌ها درباره استفاده آمریکا از اراضی امارات برای حمله به یکی از جزایر ایران نوشت: به دوستان اماراتی‌ام توصیه می‌کنم در صورت وقوع چنین رخدادی از راه زمینی به عمان یا عربستان فرار کنند. 🔹او ادامه داد: وقوع چنین حمله‌ای پاسخی از ایران به امارات به دنبال خواهد داشت که نه چشمی دیده و نه گوشی شنیده و نه به ذهن بن زاید خطور کرده است. 🔹علیق توییت خود را اینگونه پایان داد: زمستان برای آل نهیان در راه است. @Titrinoo
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴زینب سلیمانی با انتشار یک ویدیوی کوتاه از حاج‌قاسم سلیمانی نوشت: به سعودی و امارات هشدار می‌دهیم که فرزندان مکتب حاج‌قاسم در محور مقاومت، برنامه‌های مفصلی برای خائنان تدارک دیده‌اند! ♦️در این ویدیو حاج قاسم اشاره می‌کند که پیروزی تقدیر الهی است و آمریکا و سعودی کاری نمی‌توانند بکنند. ♦️چه خوب گفت حاج قاسم: چه آمریکا چه سعودی چه هر الاغ دیگری... @Titrinoo
چرا شروط ایران از طریق پرس تی وی و مقام امنیتی پنهان اعلام شد؟ 🔻 در پاسخ به این پرسش، توجه به چند نکته اساسی حائز اهمیت هست: 1⃣ تشخیص جنگ و صلح و شرایط قبول آتش بس یا توقف آتش، فقط در حوزه اختیارات شورای عالی امنیت ملی و رهبر معظم انقلاب است. این موضوع ربطی به وظایف قانونی سایر مقامات مانند وزیران دولت و نمایندگان مجلس و... ندارد. طبعا نباید شاهد اظهار نظرهای خارج از وظایف قانونی در این شرایط جنگی باشیم و نباید اظهارنظرهای فراقانونی را نشر دهیم. 2⃣ علاوه بر تخصص در مسائل سیاسی و راهبردی، شرط مهم اظهارنظر در این موارد از نگاه امام شهیدمان به صراحت تبیین شده است. یقینا انقلابی نیست کسی که نظر امام شهیدمان را تبعیت نمیکند: «بعضی انتقادها بر اثر بی‌اطلاعی است.». «یکی از توصیه‌های من این است که بعضی از ایرادها و انتقادها به مسئولان بر اثر بی‌اطلاعی است. چرا؟ مثلاً فرض کنید وعده‌ی صادق در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت. اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، درست نیست این؛ این درست نیست. آن کسانی که متصدی این کارها هستند به انقلاب دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست، نمیشود متهم کرد. محاسبه دارند، حساب دارند و با محاسبه کار میکنند. آنچه که انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام میدادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. من سال گذشته یکی از توصیه‌هایم این بود که انتقاد کنید، نقد اشکال ندارد. منتها نقد کردن با تهمت زدن فرق میکند. مراقب باشید وقتی نقد میکنید، کسی را متهم نکنید. سؤال مطرح بشود اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود و فرصت جواب دادن بوجود بیاید. گاهی هست که بعضی از سؤالات را طرف جواب هم نمیتواند بدهد، یعنی فرصت جواب ندارد یا امکان جواب دادن نیست نسبت به این قضیه. اینطور موارد حتی ابهام را مطرح هم نکنید.در انتقادها مراقب باشید بن‌بست‌نمایی نشود؛ یعنی جوری انتقاد نکنید که وقتی مردم عادی میشنوند، احساس بن‌بست بکنند. نه، گاهی اوقات اشکالی که بیان میشود، جوری است که وقتی انسان آن را میشنود، احساس میکند واقعاً هیچ راهی وجود ندارد. خب، این غلط است.» ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ 3⃣ بنابراین شرایط آتش بس، چگونگی پایان جنگ، روش مهار دشمن از نظر نظامی و بین المللی نیازمند اولا دانش تخصصی نظامی و سیاسی و ثانیا اطلاعات دقیق از میدان و سیر تحولات جنگ است. امروز در کشور کمتر از ۲۰ نفر به اطلاعات خیلی محرمانه و سرّی در شرایط جنگی دسترسی دارند. وزرای دولت، نمایندگان مجلس و اغلب مسئولین از اکثر اخبار خیلی محرمانه اتاق جنگ و مولفه های سرنوشت ساز نظامی و امنیتی جنگی مطلع نیستند؛ تا چه رسد به عزیزان سخنران و فعالان فرهنگی و... اگرچه تکلیف کانال دارهای مجازی در دسترسی به اخبار محرمانه جنگ روشن است. لذا با توجه به این شرایط، امام شهیدمان میفرمودند: «وقتی اطلاعات دقیق ندارید حق ندارید متهم کنید و حق ندارید بدون اطلاعات دقیق زیر سوال ببرید». 4⃣ برخی دوستان میگویند نگران برخی مسئولین غرب گرا هستیم. یقینا تصمیم گیری در موضوع جنگ و صلح و آتش بس و توقف آتش هیچ ربطی به مسئولین دولتی یا مجلسی یا احزاب و فعالان سیاسی ندارد و اینها هیچکدام تصمیم گیر نیستند. تصمیم گیری در مورد شرایط جنگ و صلح و آتش بس فقط در اختیار شعام است و طبق قانون اساسی مصوبات شورای عالی امنیت ملی بدون تصویب رهبری هیچ اعتباری ندارد. شورای عالی امنیت ملی مانند شورای اقتصاد، شورای آموزش و پرورش و شوراهای عالی دیگر در کشور نیست بلکه مصوبات شورای عالی امنیت ملی بدون امضاء رهبری، فاقد اعتبار است. در این شرایط همه ما طبق دستور امام شهیدمان موظف به اعتماد به ساختارهای رسمی کشور در موضوع جنگ و صلح و آتش بس خصوصا تبعیت از امضاء و دستور ولی فقیه در ارتباط با شعام هستیم. 5⃣ پرس تی وی رسانه رسمی برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. یکی از دلایل اینکه مقام امنیتی ذی ربط نخواسته نامش فاش شود بخاطر آنست که دروغها و داستان سرایی ترامپ درباره مذاکره با مسئولین جمهوری اسلامی ایران نزد افکار عمومی اثبات نشود و همانطورکه عراقچی گفت ما شروط خودمان را به طرف های میانجی فقط منتقل کردیم و هیچ مذاکره ای در کار نیست. اینکه برخی عناصر نادان بی خبر عنوان میکنند که یک مقام امنیتی در صداوسیما نفوذ کرده و از طرف شورای عالی امنیت ملی این شروط را گفته و صداو سیما و رسانه رسمی نظام هم دائما آنرا تکرار میکند، یک ادعای مضحک و تاسف بار است. مقامات امنیتی مربوطه با توجه به دروغهای ترامپ ضرورت ندیدند نامی مطرح شود و در ادبیات امنیتی این یک موضوع کاملا مرسوم است. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
تیترینو (گلچین اخبار)
✅ چرا شروط ایران از طریق پرس تی وی و مقام امنیتی پنهان اعلام شد؟ 🔻#بخش_اول در پاسخ به این پرسش، تو
چرا شروط ایران از طریق پرس تی وی و مقام امنیتی پنهان اعلام شد؟ 🔻 6⃣ همانطور که مسئولین تاکید کردند تمام ارکان نظام مرتبط با جنگ از شعام تا رئیس جمهور و رئیس مجلس و وزیر خارجه تا نیروهای مسلح تحت مدیریت واحد و یکصدا با رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا هستند. اما یقینا این شرایط اعلام شده ی ایران را طرف مقابل ما و دشمن آمریکایی صهیونیستی نخواهد پذیرفت. ما هم خوب میدانیم که در این شرایط، پذیرش این شروط فعلا نشدنی و برخلاف غرور فرعونی جبهه استکبار است و قطعا توسط طرف مقابل پذیرفته نمیشود. پذیرش این شروط؛ یعنی قبول تجاوزگری برای پرداخت غرامت، یعنی پذیرش قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران، تضمین عینی یعنی تخلیه اجباری نظامی منطقه و بی پناه شدن اسرائیل در مواجهه با ایران، پذیرش الگوی حاکمیت ایران در تنگه هرمز یعنی پذیرش ایران در باشگاه ابرقدرت های اقتصادی تصمیم گیر برای جهان. برخی متوجه معانی و مفاهیم این شروط ایران نیستند. اما در واقع ایران با این شروط، توپ را در زمین طرف مقابل انداخته و او را با عدم پذیرش شرایط آتش بس مقصر ادامه جنگ معرفی کرده است. همزمان تحولات میدانی جنگ، چیزی فرای آتش بس را نشان میدهد و با نگاه به میدان، واضح است که اعلام این شروط از طرف ایران صرفاً برای بستن دهان یاوه گوی طرف مقابل در جنگ روانی مطرح شده و اوضاع میدانی به سمت تشدید تنش و احتمالا جنگ زمینی پیش میرود. اما در این جنگ روانی و اختلاف افکنی دشمن آمریکایی برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین ایرانی، همزمان مردم دنیا و مسلمانان منطقه و هم پیمانان ما، ایران را با این شروط منطقی و عقلایی ارزیابی و قضاوت خواهند کرد و با این شروط اعلام شده، کشور ما به عنوان یک چهره ی آماده صلح نشان داده شد و همزمان به عنوان مقصر تداوم جنگ و تبعات سنگین افزایش دامنه جنگ در روزهای آینده نزد مردم دنیا و منطقه شناخته نخواهیم شد. 7⃣ متاسفانه بسیاری از دوستان و فعالان مجازی و مسئولین غیرمرتبط، با اظهارنظرهای فراقانونی خود بدون اعتماد به شعام و ساختارهای رسمی امنیتی، تنها از روی بی اعتمادی سخن گفته و با ترویج بی اعتمادی به روایت رسمی نظام خلاف دستور صریح امام شهیدمان و مغایر با مدیریت حکیمانه خلف صالح ایشان، امام سید مجتبی خامنه ای گام برمیدارند. دوستان عزیز! بیاییم با خویشتنداری و پرهیز از اظهار نظرهای غیر مسئولانه نگذاریم ترامپ خبیث به هدف شوم خود در اختلاف افکنی میان مردم و مسئولین و نیروهای مسلح دست یابد و سپر پولادین اتحاد مقدس را طبق دستور امام شهیدمان تقویت کنیم. ✍جعفر ولایی منش 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
🔺هشدار بارش‌های سیل‌آسا در نیمی از شهرهای ایران کارشناس هواشناسی: 🔴ایران وارد یکی از کم‌سابقه‌ترین دوره‌های بارندگی سال‌های اخیر شده است. 🔵اکنون حدود دو هفته است که در بخش قابل‌توجهی از مناطق ایران بارندگی تقریباً بدون وقفه ادامه دارد. 🔴شدیدترین بخش این سامانه بارشی از پنجشنبه ۶ فروردین آغاز شده و تا ۴۸ ساعت آینده، یعنی تا پایان روز شنبه ادامه خواهد داشت. 🔵به دلیل شدت و گستره بارش‌ها، برای حدود نیمی از کشور «هشدار سیل» صادر شده است. @Titrinoo
حملات موشکی به منافع آمریکا در قطر و بحرین @Titrinoo
پیامک فعال‌سازی «اینترنت پرو» جعلی است با سوءاستفاده از محدودیت‌های اینترنتی، هکرها با پیامک فریبنده «اینترنت پرو» اطلاعات شما را سرقت می‌کنند @Titrinoo
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مقایسه جوان های انقلابی این روزها با جوان های انقلابی اوایل انقلاب از نظر رهبر شهید انقلاب جوان ها ببینید و لذت ببرید✌️ فدای آن امامی که امتش را از خودشان بهتر می‌شناسد 💚 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
✂️دو لبه‌ی یک قیچی؛ غرب‌زدگی و تحجّرِ افراطی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی و در کشاکش جنگ با ، دو جریان خطرناک، هرچند ظاهراً در دو سوی متضاد ایستاده‌اند، اما در عمل چون دو لبه‌ی یک قیچی، بر ریشه‌ی انسجام و عقلانیت کشور می‌زنند. ⛏از یک‌سو، جریان غرب‌گرا که دل در گروِ لیبرالیسم و فرهنگ بیگانه دارد؛ کسانی که نسخه‌ی سعادت ملت را در مذاکره با آمریکا و پایان جنگ و آتش بس و تکیه بر الگوهای غربی می‌جویند. این جریان وطن فروش کأنه هیچ منفعتی جز اعتماد مجدد به نظام پلید و شیطانی آمریکا، نمی‌بینند و خودباوری را قربانی لبخند دشمن می‌کند و می‌پندارد عزت در وابستگی است؛ غافل از اینکه تجربه نشان داده، اعتماد به دشمن یعنی از دست دادن استقلال. 🔻اما در سوی دیگر، جریان متحجّر و به‌اصطلاح و قرار دارد؛ گروهی که با شعار انقلابی‌گری، اما بدون درک عمیق از مصالح کشور، با همه چیز مخالفت می‌کنند و همه را نفوذی می‌دانند و زیستشان در ایجاد فضای دو قطبیهای کاذب در کشور است و عملا تیشه به ریشه‌ی وحدت ملی و وفاق شکل گرفته بین صفوف مختلف مردم با حاکمیت، می‌زنند. 💊در دوران کرونا نیز همین جریان در برابر حاکمیت ایستاد ‌و با ارائه‌ی نسخه‌های تند و ناپخته، عملاً در برابر سیاست‌های رسمی کشور و تصمیمات عقلانی نظام صف‌آرایی کردند. حتی آن زمان هم با بی‌انصافی، تصمیمات رهبری را تفسیر کردند و امروز نیز همان تحلیل غلط را تکرار می‌کنند؛ گویی رهبر انقلاب (حضرت آیت الله آقاسیدمجتبی خامنه‌ای عزیز) را در برابر حوادث، انسانی منفعل و تحت فشار می‌پندارند. و کار تا جایی جلو رفته است که حتی حضور دشمن شکن مردم در خیابان‌ها را برای مقابله با مسوولین فرضی و خیالی‌ای توصیف می‌کنند که قصد کودتای داخلی را دارند و می‌خواهند فضای کشور را دو دستی تقدیم آمریکا کنند!! و حال آنکه در هیچ انگاره‌ای از مواضع دولتی‌ها و دیگر مسوولین نظام، کوچکترین کرنش و تعظیم و تسلیمی در مقابل خواسته های نامشروع آمریکا دیده نمی‌شود. این جریان با آنکه مدعی ولایتمداریست ولی کوچکترین فهمی از جایگاه ولایت و فرماندهی کل قوا که فرمان جنگ و صلح به دست اوست هم، ندارد. 👈 این دو جریان در ظاهر در دو جبهه‌اند، اما در نتیجه، هم‌مسیرند: 🔸یکی با وادادگی در برابر غرب و درخواست تسلیم و آتش بس، پایه‌های استقلال کشور را می‌سوزاند، 🔸و دیگری با افراط و بدبینی، رشته‌ی وحدت را می‌بُرد و ریشه‌ی و و را می‌خشکاند. راه درست، همان عقلانیت انقلابی است؛ راهی که از ایمان سرچشمه می‌گیرد و با تدبیر و صبر پیش می‌رود. 👈نه تسلیمِ غرب است و نه اسیرِ جمود. 👈نه امید را می‌کُشد و نه واقعیت را انکار می‌کند. ✅آینده از آنِ ملتی است که از دام هر دو انحراف، عبور کند؛ از غرب‌زدگیِ بی‌ریشه و از تحجّرِ بی‌منطق، و در مسیر امید، ایمان و وحدت گام بردارد. 📅جمعه ۷فروردین ۱۴۰۵ ✍ |يجاهدون‌في‌سبيل‌الله‌ولا‌يخافون لومة‌لائم| 🚩روشنا اینجاست👇🏼 🆔@roshana_media