📌واکنش کاربران خارجی به بسته ماندن تنگه هرمز بعد از آتشبس
🔻کاربران خارجی شبکههای اجتماعی، روایت پیروزمندانه ترامپ درباره بازگشایی تنگه هرمز در جریان آتشبس ۲ هفتهای با جمهوری اسلامی ایران را دروغین و جعلی توصیف کرده و ایران را حاکم بلامنازع این آبراه حیاتی نامیدند.
🇮🇷#تیترینو
👈 |حقیقت، کِتمان نمیشود|
🌐 @Titrinoo
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ترامپ علی رغم آتشبس، باز ایران را به حمله نظامی تهدید کرد
🔹دونالد ترامپ دقایقی پیش در پیامی که در شبکه اجتماعی تروث سوشال منتشر کرد، نوشت: تا زمانیکه توافق واقعی به طور کامل اجرا شود، تمام کشتیها، هواگردها و پرسنل نظامی آمریکا، همراه با مهمات، تسلیحات و هر چیز دیگری که برای اجرای مرگبار و نابودی کامل دشمنی که پیشتر به طرز قابل ملاحظهای تضعیف شده، مناسب و ضروری باشد، در داخل و اطراف ایران در جای خود باقی خواهند ماند.
🔹ترامپ که با وعده کمک به مردم ایران به خاک ایران تجاوز کرد، در ادامه پیام خود نوشت: اگر توافق با ایران اجرا نشود و اگر به هر دلیلی چنین نشود که بسیار بعید است، آنگاه تیراندازی آغاز میشود، بزرگتر، بهتر و قدرتمندتر از هر آنچه تا به حال کسی دیده است.
🔹مدتها پیش توافق حاصل شد و برخلاف همه شعارهای دروغین خلاف آنها، نه سلاح هستهای خواهند داشت و تنگه هرمز باز و امن خواهد بود. هر کسی خلاف این حرف بزند دروغگو است.
🔹در حال حاضر ارتش ما هم در حال آمادهسازی است، هم استراحت میکند، اما حقیقت این است که منتظر فتح نظامی بعدی است. آمریکا دوباره قدرتمند شده است.
@Titrinoo
هدایت شده از سیاستِ فطرت( مجتبی زارعی )
🟨 شاخهای ایتا و برخی نمایندگان مجلس خودشان را اصلاح کنند؛ ای برادرها! چرا برای ساعاتی وانمود کردید ایران پشت حزب الله را خالی کرده است؟! چرا برای توجیه رفتار ضد ولاییتان در مواجهه با اطلاعیه شعام حاضر شدید حتّی به نظام غیور جمهوری اسلامی تهمت بزنید؟!
🟡 معیار برجسته و تراز مابین ایران و حزب الله علاوه بر بیانات امامِ شهید در پیام امام سید مجتبی خامنهای هم به جناب شیخ نعیم قاسم صریحا آمده است و تصورش موجب تصدیق بوده و است؛
🔸️اما چرا میخواهید عقب ماندگی معرفتیتان در بی توجهی به اطلاعیهی شورای عالی امنیت ملی که متضمن اذن از امامِ امت بود(و شماها انقلابیون سوپر و پر سرو صدا از دیشب تا حالا مردم را علیه آن شوراندید و شگفتانه این که نظام و حاکمیت را به سازش متهم کردید) را خواستید با دروغ و تهمت به نظام شجاع و غیور توجیه کنید؟!
📌البته مهم، دل و روح کادر و رهبری و تودهی مردم غیور جنوب لبنان هستند که ابدا به دروغ و تهمت انقلابیون پر سرو صدا باوری ندارند چون از اساس کذب بوده است؛ اگر باور ندارید پس این پیام سردار سید مجید و پیام رییس جمهور و وزیر خارجه درباره شمول آتش بس به لبنان و حزب الله عزیز نشانه چیست؟!
🔺️مجتبی زارعی
🔹ایتا:
https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat
✔️ارتباط با ادمین👇
@drzareiadmin
🔹کانال بله:
ble.ir/mojtabazareii_50
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا