eitaa logo
تیترینو (گلچین اخبار)
14.5هزار دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
9.9هزار ویدیو
53 فایل
🚩کانال خبری | تحلیلی | سرگرمی: #تیترینو @Titrinoo تبلیغات: @Khadem0011 👈حقیقت، کتمان نمی‌شود‌‌
مشاهده در ایتا
دانلود
📌شبکه ۱۴ اسرائیل بعد از تفاهم ایران و امریکا: گویی ایران با یک دستگاه الکترومغناطیسی مغز ترامپ را دستکاری کرده است. 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دکتر قالیباف: مذاکره، یک روش مبارزه است و ادامه آن است و آن‌هایی که می‌خواهند دوگانه درست کنند، که تو طرفدار این میدانی یا آن میدان، این موضوع در جاده خاکی صحبت کردن است و یک بحث انحرافی است 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
تیترینو (گلچین اخبار)
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این
📌این فهرست هفت‌گانه را می‌توان به‌عنوان «معیارهای ارزیابی نتیجه» فهم کرد، نه صرفاً شعارهای سیاسی. 🔺نکته مهم در سخن رهبر انقلاب نیز همین است که فرمودند: «منتظر تحقق شروط گفته‌شده خواهیم بود». یعنی اصلِ توافق یا تفاهم، زمانی ارزش راهبردی پیدا می‌کند که به نتایج عینی و قابل سنجش منجر شود. از این منظر، دو افراط وجود دارد: ▫️یک افراط آن است که صرف امضای تفاهم‌نامه را پیروزی نهایی تلقی کنیم و از پیگیری تحقق تعهدات غفلت کنیم. ▫️افراط دیگر آن است که اصل تفاهم و مذاکره را بی‌اعتبار بدانیم و پیشاپیش زیر میز هرگونه توافق بزنیم. ▫️راه سومی که در منطق جمهوری اسلامی و رهبران آن دیده می‌شود، «مذاکره همراه با مطالبه‌گری و راستی‌آزمایی» است. یعنی اگر قرار است عملیات نظامی متوقف شود، محاصره برداشته شود، تحریم‌ها لغو گردد، دارایی‌های بلوکه‌شده آزاد شود و خسارت‌ها جبران گردد، این امور باید در میدان واقعیت مشاهده شوند، نه فقط روی کاغذ. 🔺در واقع، اکنون موضوع اصلی دیگر «اصل تفاهم‌نامه» نیست، بلکه «تحقق مفاد تفاهم‌نامه» است. همان‌گونه که در هر جنگی هدف نهایی، تأمین منافع و حقوق ملت است، در عرصه دیپلماسی نیز ملاک، تحقق دستاوردهای ملموس است. 🔺بنابراین، موضع منطقی آن است که: نه دچار خوش‌بینی زودهنگام شویم؛ نه به سمت نفی مطلق و تخریب اصل مسیر برویم؛ بلکه با هوشیاری، صبر راهبردی و مطالبه‌گری، اجرای بندهای توافق را دنبال کنیم. 🔺اگر این شروط محقق شوند، تفاهم‌نامه موفق بوده است؛ و اگر محقق نشوند، آن‌گاه باید درباره میزان پایبندی طرف‌های مقابل و اقدامات بعدی تصمیم گرفت. معیار قضاوت، نه هیجان سیاسی و رسانه‌ای، بلکه تحقق واقعی همین شروط اعلام‌شده است. ✍دکتر محمدعلی رنجبر 🇮🇷 👈 |حقیقت، کِتمان نمی‌شود‌‌| 🌐 @Titrinoo
17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤 آقا! تو اما نبودی... 🎥 لحظاتی از دومین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید با نوای آقای سیدمجید بنی‌فاطمه. ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ 🏴«مثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَهُ» 🖥 Farsi.khamenei.ir
📝 مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است.| ۲۰/فروردین/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
23.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | ماجرای شهادت حضرت‌ علی اکبر(ع) به روایت رهبر شهید انقلاب 🖤 بازخوانی روزانه‌ی روایت‌های حضرت آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ای رضوان‌الله‌علیه از رخدادهای درس‌آموز و برجسته‌ی قیام سیدالشهداء در ایام نخستین ماه محرم در فراق «آقای شهید ایران» 🏴 «مثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَهُ» 🖥 Farsi.khamenei.ir
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤دل بی‌تاب اومده... 💬 سیدمجید بنی‌فاطمه: آقای شهید با «این نوحه» زیاد گریه کردند... 🎥دومین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید. ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ 🏴«مثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَهُ» 🖥 Farsi.khamenei.ir
🖤 پناهِ دلتنگی کودکان، این شب‌ها را در رواق کشوردوست با یاد رهبر شهید سر می‌کنند ❤️ امشب؛ قابی از حال‌ و هوای کودکان کشوردوست پس از مراسم شب هشتم عزاداری محرم در جوار حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۵/۴/۱ 🖥 @Keshvardust_ir
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍تصور تضاد میان میدان نظامی و میدان دیپلماسی اشتباه است|بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست 🔖رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس: 📌برخی دوستان احساس می‌کنند میدان دیپلماسی با میدان نظامی در تضاد است؛ اساساً این تصور اشتباه است. 📌در میدان نظامی، هر موفقیتی که کسب شود، زمانی می‌توانیم آورده‌های آن را ببینیم که آن پیروزی از لحاظ سیاسی و حقوقی ثبت و ماندگار شود. بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست. 📌گاهی در حوزه نظامی شرایطی فراهم می‌شود که حوزه دیپلماسی، همان مأموریتی را که میدان می‌خواست پیش ببرد و اکنون امکان آن نیست، دنبال کند. 📌مذاکره یک روش مبارزه و ادامه مبارزه است؛ بنابراین، دوگانه‌سازی میان این دو میدان، یک بحث انحرافی است. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد 🔖رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس: 📌برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامه‌های خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است. 📌دیدم در این برنامه اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را می‌بستند تا تیم مذاکره‌کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان می‌گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای حاضر نشدن تیم ایرانی در یک قاب با طرف آمریکایی و خروج از نشست مذاکرات پس از تهدیدات ترامپ رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس: 🔹ما اصولی داریم و هرگز، تا این لحظه، نخواسته‌ایم در یک قاب با آمریکایی‌ها باشیم. دوستان میانجی در این بحث اصرار داشتند که این آغاز گفت‌وگوهاست، اما ما صریح اعلام کردیم که در این قاب حاضر نمی‌شویم و صرفاً برای مذاکره می‌آییم، بدون اینکه در یک قاب باشیم. 🔹در اواسط گفت‌وگوها متوجه شدم ترامپ به‌صورت تهدیدآمیز درباره رئیس‌جمهور، تیم مذاکره‌کننده و حمله به سرزمین ما صحبت کرده است. به ونس گفتم ما اینجا در حال گفت‌وگو هستیم و بر اساس تفاهم امضاشده، در بند اول آمده است که تهدید و زور نباشد؛ اما امروز رئیس‌جمهور شما تهدید کرده است. بدانید ما هیچ‌وقت در زمان تهدید و زور مذاکره نمی‌کنیم. مذاکره را تمام کردیم، از جلسه بیرون آمدیم و دیگر به جلسه بازنگشتیم. 🔹طرف آمریکایی پیگیر برگزاری جلسه دیگری با حضور میانجی‌ها بود که نپذیرفتیم. میانجی‌های قطری و پاکستانی پیش ما آمدند و به آن‌ها گفتیم با شما صحبت می‌کنیم، اما با طرف آمریکایی صحبت نمی‌کنیم. جمع‌بندی این گفت‌وگوها و مذاکرات ۸۰ دقیقه‌ای، بیانیه‌ای بود که طرف پاکستانی و قطری منتشر کرد. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir