عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
نه ولی فکر کردم تو با اون سلیقه ات خوشت بیاد
ادونا سوال بپرسس
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
هیچوقت به یه ریدل نگو عزیزم
Theo:باشه عزیزم
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
همش چرت و پرت همش مسخره بازی
Theo:از زیرش در نرو عزیزم راستشو بگو
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Theo:از زیرش در نرو عزیزم راستشو بگو
تئو بسه لطفا
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
²توی هاگوارتز از کیا خوشت میاد و از کیا بدت میاد؟
Theo:از فلور و متئو و بقیه رفیقام
و همونطور که مشخصه از گریفیندوری هایی مثل پاتر و گرنجر
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
سوال سوم تفریحت وقتی حوصلت سر میره چیه فلوریا
Theo:با متئو میریم گریفندوری هارو اذیت میکنیم
خیلی کیف میده