عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
⁴. شخصیت خودت رو چطور توصیف میکنی با جزئیات بگو
Theo:من یه پسر کاملا خوشتیپ و خوش استایلم یخورده اخلاقم تنده ولی اگه باهات حال کنم با اون تعریفی که همه میکنن کاملا برعکس میشم
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Theo:من یه پسر کاملا خوشتیپ و خوش استایلم یخورده اخلاقم تنده ولی اگه باهات حال کنم با اون تعریفی که
متاسفم که تعریف هات دور از واقعیته...
همه ازت نا امید شدن
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
درمورد دراکو اظهار نظر کنی، خودتو رو خورد کردی،چون جنابالی حتی وجود نداری یه انسان خیالی که حتی توی
Theo:وجود نداشتن بهتر از اینکه وجود داشته باشم ولی یه بچه ننه ای باشم که
هرچی شد سریع بگم به بابام میگم،صبر کن بابام بفهمه
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
متاسفم که تعریف هات دور از واقعیته... همه ازت نا امید شدن
Theo:برام مهم نیست عزیزم
سوال پنجم
شده بابت یه گندکاری تنبیه بشی توسط پروفسور ها؟
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Theo:وجود نداشتن بهتر از اینکه وجود داشته باشم ولی یه بچه ننه ای باشم که هرچی شد سریع بگم به بابام
مالفوی هدا، تعصب و جوگیری تون رو اینجا به کار بگیرید نه علیه من😐
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
سوال پنجم شده بابت یه گندکاری تنبیه بشی توسط پروفسور ها؟ فلوریا
Theo:اره مثلا یبار با پا زدم تو کمر یه گریفیندوری دامبلدور پنجاه امتیاز کم کرد
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Theo:اره مثلا یبار با پا زدم تو کمر یه گریفیندوری دامبلدور پنجاه امتیاز کم کرد
دامبلدور خوب کرد
کاش یه بلایی هم سرت اورده بود
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Theo:وجود نداشتن بهتر از اینکه وجود داشته باشم ولی یه بچه ننه ای باشم که هرچی شد سریع بگم به بابام
میگم تئو بنظرم زیاده روی نمیکنی؟
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
اوکی ولی اونو میخوام بکشم کمک میکنی؟؟ #ارتی __ Theo:صددرصد اصلا یک درصد فکر اینو نکن که من تو این ر
عالیه متیوم پایس امشب رصد خونه ساعتای ۴ میبینمت #ارتی
______
Theo:حله عزیزم