تئو بچه خوبی باشش ادونا شمام یکم ارومتر نصفه شبی چرا دعوا راه انذاختید!؟ #ارتی
-----
من دهنم مو در اورد بسکه گفتم بسه
بلکه به حرف تو گوش کنن
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
توهین کردن به تو ناچیز تر از شان منه
Theo:قشنگ مشخصه ازت
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
تئو خواهش میکنم بریم لطفا برات توضیح میدم همرو فلوریا
Theo:باشه
اصلا مشتاق نیستم گندکاریات بدونم
مطمئنم قراره تا صبح حرص بخورم
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Theo:باشه اصلا مشتاق نیستم گندکاریات بدونم مطمئنم قراره تا صبح حرص بخورم
خوشحالم که از اینده خبر داری
بیا بریم
فلوریا
تئو جونی بسه متیو رو صدا میکنما #ارتمیس
______
Theo:متئو خودش تو تیم منه🗿
https://eitaa.com/tom_riddlex/350
Theo:احیانا بی بی سی چیزی هستی؟