عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
عه، از تئو جان که بهتره
صددرصد نه تئو و متئو یچیز دیگن
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
امشب مهمان داریممم
وای اصلا عالیه
محشره
خارق العاده
وصف ناپذیر
امشب دعوا نداریم
چون این آقا اصلا وای
https://ngli.ir/645293822950
#گلرت
معارفه میهمان امشب:
https://ngli.ir/645293822950
این کاراکتر اونقدر خاصه که خودش تصمیم میگیره، چه افرادی ازش خوششون بیاد و چه افرادی نه.
یعنی خلاصه اگه ازش خوشتون نیومد یعنی خودش نخواسته...
این مرد به شدت عجیبه، من خودم هنوز درکش نکردم ولی یکی از صمیمی ترین دوستانم هست، شایدم بزرگترین دشمنم.
این کاراکتر توی هاگوارتز درس نخونده، و یک دانش آموز خفن دارمسترانگه.
(آره رفیق دارمسترانگی هم دارم😂)
ولی بهتون اطمینان میدم اگه توی هاگوارتز بود، بدون کوچکترین چیزی می رفت داخل اسلیترین و نقش آفرینی می کرد.
ولی خودش شیفته دارمسترانگه
این کاراکتر رو در حد چند ثانیه توی هری پاتر و یادگاران مرگ یک دیدید