https://eitaa.com/tom_riddlex/378
گریفیندوری بشن باید شیرینی بدن
فلوریا
https://eitaa.com/tom_riddlex/379
اخلاقش خیلیم خوبو متشخص و متینه
فلوریا
من نمیدونم چرا ادی و لورنا با تئو خوب نیستن
بچه خیلی خوبیه که
یخورده بداخلاقه
اینطور نیست؟
فلوریا
https://eitaa.com/tom_riddlex/380
چون کاملا مشخصه دیگه
یه ماگلن خیلی باشن گندزاده
اونام که جاشون تو گریفیندوره
فلوریا
https://eitaa.com/tom_riddlex/381
با من که خیلی خوب بلد بود
شماها باهاش بدرفتار کردید🗿
فلوریا
https://eitaa.com/tom_riddlex/383
اون بچه الکی بی ادب نمیشه
فلوریا