واسه هیچکس با دنیا نجنگ 🌏 ❌
اما اگر واسه منِ اشکالی نداره ☺️
من لیاقتشو رو دارم 😎🫀
#تکست_مود
𝗷𝗼𝗶𝗻﹕𓊆@TweetPlus1 𓍢𔓘𓊇
امسال را چگونه بی شما تحویل کنیم💔
سخت است اما..
میدانیم یادمان دادی..
همیشه امیدوار باشیم✨
𝗷𝗼𝗶𝗻﹕𓊆@TweetPlus1 𓍢𔓘𓊇
#عید
دخترای گلم 🫀👒
لحظه تحویل سال به یاد همتون هستم عشقای منید💖🫂
کلی آرزوی های خوب دارم براتون 🫐😍
از دعای فرج یا مون نشه✨
𝗷𝗼𝗶𝗻﹕𓊆@TweetPlus1 𓍢𔓘𓊇