بیابونای ایران اینجوریه که به جز کفتار و کرکس و مار و عقرب یهو میبینی وسطش دانشگاه هم هست
وقتی توی زیرنویس کلمه OK رو هم برام ترجمه میکنن خیلی بهم برمیخوره. OK رو که دیگه همه بلدن. ترجمه نکن بذار روی پای خودم وایستم.