کافیه فقط به یکی بگی من قلقلکی نیستم
تا دریل نیاره پهلوتو سوراخ کنه ثابت کنه قلقلکی نیستی ول کن نیست
خواهش میکنم پیامی که میفرستین کوتاه باشه تا بتونیم اون رو از notification بخونیم و بهتون جواب ندیم
اگر بمیرم راحت میشم ولی مشکل اینجاست که بقیه هم راحت میشن و این چیزی نیست که من بخوام.
کاش میشد زندگیو زد جلو و مثلا اونقد بزنم جلو که بالاخره به اون بخشی برسم که پولدار و جذابم.
نشد یه بار چایی رو وردارم موقع خوردنش باشه،هروقت خواستم بخورم یا سرد شده یا هنوز داغه
بله من زیاد میخوابم چون واقعیت سخته و ناراحت کننده، بجاش توی خواب آسوده و آرومم.
تازه میتونم موفق و پولدار باشم، یوقتایی حتی پروازم میکنم.