چهل روز از نبودنتون گذشت ؛
روز هایی که غم سنگینی رو روی
دوش همه ی ما گذاشت ،
باورمون نمیشه که دیگه نیستید .
این روزا که نیستید برای ما خیلی داره
سخت میگذره ؛
بچه هایی که پرورش دادین تا جلوی
زور و استکبار بایستند رو خیلی دعا کنید آقا : ))
هدایت شده از سِـدنـا☽𝒔𝒆𝒅𝒏𝒂¹¹¹☾
تیمتدارکاتِیهشبِقشنگ؛)