eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
87 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
آدما هیچوقت یهویی ناراحت نمیشن، فقط یهویی دیگه صبرشون تموم میشه.
آدم درستشو که پیدا کنی توی هر شرایطی کنارت میمونه!:)
بدترین کاري که با یك آدم میتونید بکنید اینه که آرزو کنه هیچ وقت شمارو نمیشناخت. یعني حاضره کل خاطرات خوبشم باهات بره ، اما تو فقط براش یك غریبه باشی.
میگفت: شوخی‌که‌نیست . . بی‌اوواقعانمیشود . . :))
دَردِدِل،دَردِل بِمانَد بهتَر اَست..💔؛
همه چی تورو یادم می‌ندازه مثلا امروز یه ۲ هزاری دیدم یادت افتادم .
من آدم زیادی نمی‌خوام یکی که بلد باشه بمونه کافیه .
تو برام همون بالشتی که اگه بغلش نکنم خوابم نمیبره.
مشتاق صمیمانه‌ی دیدارِ شمایم اما تو بفرما به چه تدبیر بیایم هم سلسلهٔ مویِ تو بسته‌ست به دستم هم رشتهٔ گیسویِ تو پیچیده به پایم..
_♡
بین عشق و تنفر هیچ فاصله ای نیست.