eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
او از زیبایی میگوید و ذهن من تنها چشمانش را به یاد می آورد.
‌همه چیز رو برای خودت مهم نکن از بعضی چیزا فقط باید رد شد .
‌آدم چاقو بخوره ولی تو ذوقش نخوره.
‌یه سریا وقتی اسمتو صدا میزنن برات خیلی جذابه. با خودت میگی یعنی انقدر اسمم میتونست قشنگ باشه و خودم خبر نداشتم؟
گفتی:«به عشق عادت ندارم!راهکارت چیست؟» آن‌ قدر گفتم دوستت دارم که عادت شد!
دلم از هُرمز هم ، تنگ‌تره برات ( :
روز های قشنگی بود ، خاطره های قشنگی رو به جا گذاشت .. ولی قطعا به غم بعدش نمی‌ارزید .
مگر چَمِدانت چقدر بود که تمام زندگی ام را با خود بردی ؟ ..
نـاز آن چشــمان ِنـازت نـاز آفـرید ناز داری ، ناز کـــن،نازت بنازم نازنین
< و اگر زندگی من یک کتاب بود، صفحه ی تو گوشه ای خمیده داشت...>>
به هر دل بستنم عمری پشیمانی بدهکارم ، نباید دل به هرکس می‌بستم ، اما دوستت دارم . .