eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌همه چیز رو برای خودت مهم نکن از بعضی چیزا فقط باید رد شد .
‌آدم چاقو بخوره ولی تو ذوقش نخوره.
‌یه سریا وقتی اسمتو صدا میزنن برات خیلی جذابه. با خودت میگی یعنی انقدر اسمم میتونست قشنگ باشه و خودم خبر نداشتم؟
گفتی:«به عشق عادت ندارم!راهکارت چیست؟» آن‌ قدر گفتم دوستت دارم که عادت شد!
دلم از هُرمز هم ، تنگ‌تره برات ( :
روز های قشنگی بود ، خاطره های قشنگی رو به جا گذاشت .. ولی قطعا به غم بعدش نمی‌ارزید .
مگر چَمِدانت چقدر بود که تمام زندگی ام را با خود بردی ؟ ..
نـاز آن چشــمان ِنـازت نـاز آفـرید ناز داری ، ناز کـــن،نازت بنازم نازنین
< و اگر زندگی من یک کتاب بود، صفحه ی تو گوشه ای خمیده داشت...>>
به هر دل بستنم عمری پشیمانی بدهکارم ، نباید دل به هرکس می‌بستم ، اما دوستت دارم . .
موضوع بر سر امید بود چیزی مقدس تر از زندگی.