یه سریا وقتی اسمتو صدا میزنن برات خیلی جذابه. با خودت میگی یعنی انقدر اسمم میتونست قشنگ باشه و خودم خبر نداشتم؟
روز های قشنگی بود ، خاطره های قشنگی رو به جا گذاشت ..
ولی قطعا به غم بعدش نمیارزید .
به هر دل بستنم عمری پشیمانی بدهکارم ،
نباید دل به هرکس میبستم ، اما دوستت دارم . .