به هر دل بستنم عمری پشیمانی بدهکارم ،
نباید دل به هرکس میبستم ، اما دوستت دارم . .
-ولی هرجور حساب میکنم؛
قرار نبود تو این سن
انقدر بیذوق و بیحوصله بشم:
چقدر نقشه کشیده بودم واسه این سنم...
-همدیگر را قضاوت نکنیم
زندگی برای همه یکسان نیست
یکی را قهوه بیدار نگه میدارد
دیگری را فکر و خیال...
از کلمهی "برای تو" خوشم میاد.
مثلا بگه برای تو پختم، برای تو خریدم، برای تو کشیدم، برای تو گرفتم .
- معمولاً آدم در مواجهه با غمی سنگین یا بعد از یک توفان شدید روحی،مدام می خوابد..