eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
و چه نگاه هایی که خاطره شدند..
از کلمه‌ی "برای تو" خوشم میاد. مثلا بگه برای تو پختم، برای تو خریدم، برای تو کشیدم، برای تو گرفتم .
- معمولاً آدم در مواجهه با غمی سنگین یا بعد از یک توفان شدید روحی،مدام می خوابد..
آدمایي که ماه رو دوست دارن ، بلدن وقتي چیزي کامل نیست بازم دوستش داشته باشن.
هیچ گلی نمی‌تونه خودشو بو کنه ، هیچ کتابی نمی‌تونه خودشو بخونه ، هیچ پروانه ای نمی‌تونه بالهای خودشو ببینهُ خب توعم مشکلت همینه ، ک نمیتونی خودتو ببینی که چقدر زیبایی .
چه جالب است! ناز را می‌کشیم. آه را می‌کشیم. انتظار را می‌کشیم. فریاد را می‌کشیم و درد را می‌کشیم! ولی بعد از این همه سال آن‌قدر نقاش خوبی نشده‌ایم که بتوانیم دست بکشیم، از هر آنچه که آزارمان می‌دهد.
آدمایي که ماه رو دوست دارن ، بلدن وقتي چیزي کامل نیست بازم دوستش داشته باشن.
مسیر خونه عشق توی دلم, گم شده بود.. "جوهر نامه آخر " رو ورق خشک شده بود.
چرا الکی لف میدید،اول اینکه حلال نمیکنم،دوم اینکه متقابل لف میدم،ایدیتونم دارم ریپ میشید.
ارزومون؟ مارو از خودت دور نکن ، ما مناسب زندگی دور از شما نیستیم .‌.
چرا؟ چرا انقدر داره سخت میگذره..
شاید یک روز ما.🤍