از کلمهی "برای تو" خوشم میاد.
مثلا بگه برای تو پختم، برای تو خریدم، برای تو کشیدم، برای تو گرفتم .
- معمولاً آدم در مواجهه با غمی سنگین یا بعد از یک توفان شدید روحی،مدام می خوابد..
هیچ گلی نمیتونه خودشو بو کنه ،
هیچ کتابی نمیتونه خودشو بخونه ،
هیچ پروانه ای نمیتونه بالهای خودشو ببینهُ
خب توعم مشکلت همینه ،
ک نمیتونی خودتو ببینی که چقدر زیبایی .
چه جالب است!
ناز را میکشیم. آه را میکشیم. انتظار را میکشیم. فریاد را میکشیم و درد را میکشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشدهایم که بتوانیم دست بکشیم، از هر آنچه که آزارمان میدهد.
چرا الکی لف میدید،اول اینکه حلال نمیکنم،دوم اینکه متقابل لف میدم،ایدیتونم دارم ریپ میشید.