eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
از کلمه‌ی "برای تو" خوشم میاد. مثلا بگه برای تو پختم، برای تو خریدم، برای تو کشیدم، برای تو گرفتم .
- معمولاً آدم در مواجهه با غمی سنگین یا بعد از یک توفان شدید روحی،مدام می خوابد..
آدمایي که ماه رو دوست دارن ، بلدن وقتي چیزي کامل نیست بازم دوستش داشته باشن.
هیچ گلی نمی‌تونه خودشو بو کنه ، هیچ کتابی نمی‌تونه خودشو بخونه ، هیچ پروانه ای نمی‌تونه بالهای خودشو ببینهُ خب توعم مشکلت همینه ، ک نمیتونی خودتو ببینی که چقدر زیبایی .
چه جالب است! ناز را می‌کشیم. آه را می‌کشیم. انتظار را می‌کشیم. فریاد را می‌کشیم و درد را می‌کشیم! ولی بعد از این همه سال آن‌قدر نقاش خوبی نشده‌ایم که بتوانیم دست بکشیم، از هر آنچه که آزارمان می‌دهد.
آدمایي که ماه رو دوست دارن ، بلدن وقتي چیزي کامل نیست بازم دوستش داشته باشن.
مسیر خونه عشق توی دلم, گم شده بود.. "جوهر نامه آخر " رو ورق خشک شده بود.
چرا الکی لف میدید،اول اینکه حلال نمیکنم،دوم اینکه متقابل لف میدم،ایدیتونم دارم ریپ میشید.
ارزومون؟ مارو از خودت دور نکن ، ما مناسب زندگی دور از شما نیستیم .‌.
چرا؟ چرا انقدر داره سخت میگذره..
شاید یک روز ما.🤍
شب خوش✨