eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
ارزومون؟ مارو از خودت دور نکن ، ما مناسب زندگی دور از شما نیستیم .‌.
چرا؟ چرا انقدر داره سخت میگذره..
شاید یک روز ما.🤍
شب خوش✨
خاطراتت مثل یک زندگیست که هر شب در ذهن من تکرار می‌شود اما تو نیستی، فقط تصویرت مانده
می‌خوای بهترین شروع رو داشته باشی. پس هیچ‌وقت شروع نمی‌کنی. و بعد مدت‌ها که شروع می‌کنی، با اولین تقص، با اولین سختی، اولین کنایه، اولین شکست به مسیرت شک می‌کنی و پا پس می‌کشی. تو یه ترسویی که از کامل نبودن می‌ترسی. همین ترس باعث میشه هیچ وقت به هدف‌هات نرسی. بعد سال‌ها که به خودت نگاه می‌کنی؛ تبدیل شدی به کلکسیون دستاوردهای نصفه و نیمه. عزیز من! شروع ناقص بهتر از هیچ وقت شروع نکردنه. برو و فقطِ فقطِ فقط انجامش بده و به هیچ چیز دیگه‌ای فکر نکن. نتیجه‌ش رو خیلی زود می‌بینی. بهت قول میدم.. - تجربه
ما هرسال داریم از سال‌روز مـࢪگ‌خـۅدمـۅن رد میشیم...:)
امتحان عاشقان دوری ست، اما قلب من طاقت دوری ندارد، امتحانش کرده ام..
نمیدونم منظورم رو متوجه میشید یا نه ولی بعضی وقتا، شما از یه موضوعی ناراحت میشید ولی در واقع منطقی نیست که ناراحت بشید ولی حق دارید که ناراحت بشید.
مجبور شدم رد شَم ازت ، چون به اون قشنگی که تو ذهنم ازت ساختم نبودی‌ .
تو را همچون بُتی هر دم پرستیدم ولی انگار که باید همچو ابراهیم تو را هم بشکنم روزی..
.سپاسگزار معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را :))