خاطراتت مثل یک زندگیست
که هر شب در ذهن من تکرار میشود اما تو نیستی، فقط تصویرت مانده
میخوای بهترین شروع رو داشته باشی. پس هیچوقت شروع نمیکنی.
و بعد مدتها که شروع میکنی،
با اولین تقص،
با اولین سختی،
اولین کنایه،
اولین شکست
به مسیرت شک میکنی و پا پس میکشی.
تو یه ترسویی که از کامل نبودن میترسی. همین ترس باعث میشه هیچ وقت به هدفهات نرسی.
بعد سالها که به خودت نگاه میکنی؛ تبدیل شدی به کلکسیون دستاوردهای نصفه و نیمه.
عزیز من!
شروع ناقص
بهتر از هیچ وقت شروع نکردنه.
برو و فقطِ فقطِ فقط انجامش بده و به هیچ چیز دیگهای فکر نکن.
نتیجهش رو خیلی زود میبینی.
بهت قول میدم..
- تجربه
نمیدونم منظورم رو متوجه میشید یا نه ولی بعضی وقتا، شما از یه موضوعی ناراحت میشید ولی در واقع منطقی نیست که ناراحت بشید ولی حق دارید که ناراحت بشید.
#احوالم
تو را همچون بُتی هر دم پرستیدم ولی انگار
که باید همچو ابراهیم تو را هم بشکنم روزی..