نمیدونم منظورم رو متوجه میشید یا نه ولی بعضی وقتا، شما از یه موضوعی ناراحت میشید ولی در واقع منطقی نیست که ناراحت بشید ولی حق دارید که ناراحت بشید.
#احوالم
تو را همچون بُتی هر دم پرستیدم ولی انگار
که باید همچو ابراهیم تو را هم بشکنم روزی..
برای همدیگه نامه بنویسین.. ده سال دیگه نمیتونین پیام هاتون رو از توی جعبه خاطراتتون بیرون بیارین.