eitaa logo
❅ Vernorexia
464 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیدونم منظورم رو متوجه میشید یا نه ولی بعضی وقتا، شما از یه موضوعی ناراحت میشید ولی در واقع منطقی نیست که ناراحت بشید ولی حق دارید که ناراحت بشید.
مجبور شدم رد شَم ازت ، چون به اون قشنگی که تو ذهنم ازت ساختم نبودی‌ .
تو را همچون بُتی هر دم پرستیدم ولی انگار که باید همچو ابراهیم تو را هم بشکنم روزی..
.سپاسگزار معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را :))
سَرو‌نازَم‌توبـِگونازکـِشیدن‌بـَلدی؟ بـِیتی‌ازعـِشق‌بـِگوشـِعرسرودن‌بـَلدی؟
چه خوش است راز گفتن به حریف نکته سنجی که سخن نگفته باشی، به سخن رسیده باشد!
یک ساعت و نیم پر از خنده و غیبت😂✨ مرسی که هستی بغل دستی قشنگم..
برای همدیگه نامه بنویسین.. ده سال دیگه نمی‌تونین پیام هاتون رو از توی جعبه خاطراتتون بیرون بیارین.
خبر مرگ مرا هر کسی آورد بخند.. زنده ام می‌کند آخر خبر خنده‌ی تو (:
اگر میشد نگاه را در آغوش کشید، نگاه تو پناه تمام خستگی هایم بود.'
ولي ما از آنان که به خنده هایمان حسودي می‌کردند ، غمگین تر بودیم.