eitaa logo
❅ Vernorexia
463 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
خبر مرگ مرا هر کسی آورد بخند.. زنده ام می‌کند آخر خبر خنده‌ی تو (:
اگر میشد نگاه را در آغوش کشید، نگاه تو پناه تمام خستگی هایم بود.'
ولي ما از آنان که به خنده هایمان حسودي می‌کردند ، غمگین تر بودیم.
ء ؛ زیبایی از عشق می‌آید و عشق از توجه ؛ توجه به چیزهای ساده و فروتنانه‌ای مثلِ .. گرفتن انگشتانِ یخ زده‌ٔ کسی که دوستش داری .
تلافيش بمونه اون شبی که فهمیدی هیچکس مثل من نمیتونه دوست داشته باشه و من دیگه نبودم.
به اخمت خستگی در می‌رود، لبخند لازم نیست کنار سینیِ چای تو اصلا قند لازم نیست
علی‌رغم خوب بودنِ قرص‌ها و راه‌های درمان امروزی، گاهی اوقات فقط کافی است مقداری تنهایی برای شخص تجویز شود.
شـاید یك روز مـا . :)
شب بخیر🤍
و سال هاست دلم برای کسی می رود که آمدن بلد نیست.
در نِگاهَت هرکه دِل می‌باخت، من جآن باختم...
تو هیچ‌وقت نمی‌تونی بگی من کنارت نبودم، چون من پیشت موندم حتی وقتی که می‌دونستم باید برم.