eitaa logo
❅ Vernorexia
463 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
به اخمت خستگی در می‌رود، لبخند لازم نیست کنار سینیِ چای تو اصلا قند لازم نیست
علی‌رغم خوب بودنِ قرص‌ها و راه‌های درمان امروزی، گاهی اوقات فقط کافی است مقداری تنهایی برای شخص تجویز شود.
شـاید یك روز مـا . :)
شب بخیر🤍
و سال هاست دلم برای کسی می رود که آمدن بلد نیست.
در نِگاهَت هرکه دِل می‌باخت، من جآن باختم...
تو هیچ‌وقت نمی‌تونی بگی من کنارت نبودم، چون من پیشت موندم حتی وقتی که می‌دونستم باید برم.
انگشت‌های بیشتری می‌خواهم تا با همه‌ی آنها به تو اشاره کنم و فریاد بزنم «این محبوب من است!»
مثل دستی که به داغیِ سماور بخورد، لحظه‌ای یادِ تو افتادم و بد سوخت دلم
دغدغش،دغدغم بود خندش قهقهم بود.
اما عزیزِ من، زیستن در خاورمیانه از آن دسته اتفاقاتی بود که ما را از ریشه غمگین کرد:)"
مشکل اینه که وقتی کسی بهم یه گل میده، من تمام گل‌باغم رو بهش میدم .