eitaa logo
❅ Vernorexia
463 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
اما عزیزِ من، زیستن در خاورمیانه از آن دسته اتفاقاتی بود که ما را از ریشه غمگین کرد:)"
مشکل اینه که وقتی کسی بهم یه گل میده، من تمام گل‌باغم رو بهش میدم .
وقتی آدم‌های شبیه خودتو پیدا می‌کنی متوجه می‌شی که هیچ چیز در تو اشتباه نبوده عزیزکم .
لطفاً " درستش می‌کنیمِ " روزای غمگین زندگیم بآش .
‌آرزو می‌کنم شبی بیاد که از خوشحالی بی خواب بشیم نه از فکر و خیال…
هیچکس نمی‌تونه خونه‌ی تورو بهم بریزه، مگه این‌که خودت بهش کلید داده باشی..
-‌بچه که بودم به این فکر میکردم که: مگه آدم چی میخواد از زندگی؟! بزرگ که شدم فهمیدم خیلی چیزها...
حسرت روزهایی که گذشتند، گاهی سنگین‌تر از تمام اتفاقات امروز است ..
👧🏻✨🍓
دیدنت دشوار و نادیدن از آن دشوارتر؛ چون کنم؟ پیش که گویم قصه‌ی دشوار خویش؟