eitaa logo
❅ Vernorexia
463 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
-‌بچه که بودم به این فکر میکردم که: مگه آدم چی میخواد از زندگی؟! بزرگ که شدم فهمیدم خیلی چیزها...
حسرت روزهایی که گذشتند، گاهی سنگین‌تر از تمام اتفاقات امروز است ..
👧🏻✨🍓
دیدنت دشوار و نادیدن از آن دشوارتر؛ چون کنم؟ پیش که گویم قصه‌ی دشوار خویش؟
یکی دفترچه راهنمای این مرحله زندگیو بده من بلد نیستم...
چمیدونم.منم بار اولیه که دارم زندگی میکنم.
در خیالات مبهمم بودم. یک نفر داشت چای می ریخت عاشق چای بود، مثل خودم چائ ما را شبیه هم می کرد!
اما من هیچوقت خیلی قوی نبودم، یه جاهایی دل نازک تر و لوس تر از خیلیاتون بودم اما چون میدونستم نمیتونم رو هیچکس حساب باز کنم خیلی جاها وانمود کردم همچی خوبه و اصلا ناراحت نیستم.
میشد اما نخواست.. :)
به فهماندن تباه شد عمری که می‌توانست به فهمیدن بگذرد..
تو نَه دوری تا انتظارت کشم و نَه نزدیکی تا ديدارت كنم و نَه از آن مَنی تا قلبم آرام گیرد و نَه مَن محروم از توام تا فراموشت کنم تو در میانه‌ی همه چیزی..