eitaa logo
❅ Vernorexia
463 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
اما من هیچوقت خیلی قوی نبودم، یه جاهایی دل نازک تر و لوس تر از خیلیاتون بودم اما چون میدونستم نمیتونم رو هیچکس حساب باز کنم خیلی جاها وانمود کردم همچی خوبه و اصلا ناراحت نیستم.
میشد اما نخواست.. :)
به فهماندن تباه شد عمری که می‌توانست به فهمیدن بگذرد..
تو نَه دوری تا انتظارت کشم و نَه نزدیکی تا ديدارت كنم و نَه از آن مَنی تا قلبم آرام گیرد و نَه مَن محروم از توام تا فراموشت کنم تو در میانه‌ی همه چیزی..
از امشب که جزو بهترین شبای زندگیم بود.. بماند به یادگار از کف خیابون✌️🏻🇮🇷
شَب بَر شُما خوش..✨🌗
گفت: از دور که به خودت نگاه میکنی چه میبینی؟ گفتم: کسی که از بیچارگی صبور شد، و از دوام آوردن، قوی!
وقتی دارین کسی رو تجربه میکنید،دقت کنید که اون شمارو زندگی نکنه..
به دستانت که فکر میکنم، چشم هایم گرم می‌شود، نه از اشک بلکه از خون، بلکه از خشم، چطور توانستی دستانش را بگیری ؟!
تو‌همان‌‌یک‌‌نفری‌،‌که‌‌برایم‌‌همه‌ای..
هیچ کی قرار نی از نبودنت بمیره شاید فقط یه ساعت دیرتر بخوابه.