eitaa logo
❅ Vernorexia
462 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
از امشب که جزو بهترین شبای زندگیم بود.. بماند به یادگار از کف خیابون✌️🏻🇮🇷
شَب بَر شُما خوش..✨🌗
گفت: از دور که به خودت نگاه میکنی چه میبینی؟ گفتم: کسی که از بیچارگی صبور شد، و از دوام آوردن، قوی!
وقتی دارین کسی رو تجربه میکنید،دقت کنید که اون شمارو زندگی نکنه..
به دستانت که فکر میکنم، چشم هایم گرم می‌شود، نه از اشک بلکه از خون، بلکه از خشم، چطور توانستی دستانش را بگیری ؟!
تو‌همان‌‌یک‌‌نفری‌،‌که‌‌برایم‌‌همه‌ای..
هیچ کی قرار نی از نبودنت بمیره شاید فقط یه ساعت دیرتر بخوابه.
هدایت شده از نـــــــیلماه:))
رفقا چند تا الهی به رقیه میگید؟💔
ماه همیشه منو شگفت زده می‌کنه. وقتی ناقصه قشنگه، وقتی کامله قشنگه، جلوش ابر باشه قشنگه، وقتی رنگی میشه هم قشنگه .🌚
یه جا خوندم نوشته بود بزرگترین مشکل تو ارتباط هامون اینه که گوش نمیدیم که بفهمیم گوش میدیم که جواب بدیم. و به نظرم چقدر حق بود):
می خواستم از ماتم دل با تو بگویم از یاد رود ماتم دل چو تو بیایی.