به دستانت که فکر میکنم،
چشم هایم گرم میشود،
نه از اشک بلکه از خون،
بلکه از خشم،
چطور توانستی دستانش را بگیری ؟!
ماه همیشه منو شگفت زده میکنه. وقتی ناقصه قشنگه، وقتی کامله قشنگه، جلوش ابر باشه قشنگه، وقتی رنگی میشه هم قشنگه .🌚
یه جا خوندم نوشته بود بزرگترین مشکل تو ارتباط هامون اینه که گوش نمیدیم که بفهمیم گوش میدیم که جواب بدیم.
و به نظرم چقدر حق بود):
خاطرت را میخواستم،
خاطرش را میخواستی؛
برای تو میمردم،
برای او میمردی؛
امّا بدان،
من به تو نمیرسم،
تو هم به او نخواهی رسید..