eitaa logo
❅ Vernorexia
463 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
ماه همیشه منو شگفت زده می‌کنه. وقتی ناقصه قشنگه، وقتی کامله قشنگه، جلوش ابر باشه قشنگه، وقتی رنگی میشه هم قشنگه .🌚
یه جا خوندم نوشته بود بزرگترین مشکل تو ارتباط هامون اینه که گوش نمیدیم که بفهمیم گوش میدیم که جواب بدیم. و به نظرم چقدر حق بود):
می خواستم از ماتم دل با تو بگویم از یاد رود ماتم دل چو تو بیایی.
بعد از دیدنش طوری به او لبخند زدم که انگار هرگز برایش اشك نریخته بودم.
هیچ کی قرار نی از نبودنت بمیره شاید فقط یه ساعت دیرتر بخوابه.
خاطرت را میخواستم، خاطرش را میخواستی؛ برای تو میمردم، برای او میمردی‌‌؛ امّا بدان، من به تو نمیرسم، تو هم به او نخواهی رسید..
ز عشقت بند بند این دل دیوانه می‌لرزد خرابم می کنی اما، خرابی با تو می‌ارزد.
تو نَه دوری تا انتظارت کشم و نَه نزدیکی تا ديدارت كنم و نَه از آن مَنی تا قلبم آرام گیرد و نَه مَن محروم از توام تا فراموشت کنم تو در میانه‌ی همه چیزی..
-یه جا نوشته بود: «چون بیرون سرده، برنگرد به خونه‌ای که آتیش گرفته.»
اگه کسی رفت ، خودتو سرزنش نکن .. بعضی آدما فقط فصل کوتاهی از داستانتن 𓏲
_آفتابگردون🌻