ماه همیشه منو شگفت زده میکنه. وقتی ناقصه قشنگه، وقتی کامله قشنگه، جلوش ابر باشه قشنگه، وقتی رنگی میشه هم قشنگه .🌚
یه جا خوندم نوشته بود بزرگترین مشکل تو ارتباط هامون اینه که گوش نمیدیم که بفهمیم گوش میدیم که جواب بدیم.
و به نظرم چقدر حق بود):
خاطرت را میخواستم،
خاطرش را میخواستی؛
برای تو میمردم،
برای او میمردی؛
امّا بدان،
من به تو نمیرسم،
تو هم به او نخواهی رسید..
تو نَه دوری تا انتظارت کشم
و نَه نزدیکی تا ديدارت كنم
و نَه از آن مَنی تا قلبم آرام گیرد
و نَه مَن محروم از توام تا فراموشت کنم
تو در میانهی همه چیزی..