تو نَه دوری تا انتظارت کشم
و نَه نزدیکی تا ديدارت كنم
و نَه از آن مَنی تا قلبم آرام گیرد
و نَه مَن محروم از توام تا فراموشت کنم
تو در میانهی همه چیزی..
دلم در دستِ او گیر است،
خودم از دستِ او دلگیر
عجب دنیای بیرحمی
دلم گیر است و دلگیرم ...
تووی زندگیت چیزی داری که بگی همه چیزته؟
این چیز میتونه یه خودکار بیک با جوهر نصفه و قدیمی باشه یا یه آدم که حتی ازت کیلومترها و ساعتها و کتابها و فکرها فاصله داره...
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همسر مورد علاقم..
بهم بگه، نگو خوردم بگو زدم..
همهٔ چیزهايِ از دست رفته یكروز برمي گردند ، اما درست وقتي که یاد میگیریم بدون آنها زندگي کنیم ..