eitaa logo
❅ Vernorexia
462 دنبال‌کننده
137 عکس
88 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
بعدِعمری سرگرانی ، بخت بامایارشد ! آمداماسنگ قبرم مانع دیدارشد : ) .
تووی زندگیت چیزی داری که بگی همه چیزته؟ این چیز میتونه یه خودکار بیک با جوهر نصفه و قدیمی باشه یا یه آدم که حتی ازت کیلومترها و ساعت‌ها و کتاب‌ها و فکرها فاصله داره...
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همسر مورد علاقم.. بهم بگه، نگو خوردم بگو زدم..
همهٔ چیزهايِ از دست رفته یك‌روز برمي‌ گردند ، اما درست وقتي که یاد می‌گیریم بدون آن‌ها زندگي کنیم ..
نیازمند یه اتفاق «به موقع» هستم.
خیلی حرفا تو دلمون موند ! فقط دلمون نیومد بگیم که یه وقت دلتون نشکنه :)
بُرج پیزا فقط یه اشتباه معماری بود ولی اگه صاف میموند، هیچوقت انقدر معروف نمیشد! لازم نیست همیشه همه چی سرجاش باشه عسلم..
عزیزم این ' غم ' است که ما را به هم محرم می‌کند.
شاید یک روز ما.🤍
می‌پرسید چرا به پول نیاز دارم؟! چه سوالی! برای اینکه پول همه چیز است.
فک نکن منحصر به فردی... نه عزیزم شما الکی متصل به برقی...؛
دور هم جمع میشید پشت سر من حرف نزنین، چون من تصمیم بگیرم حرف بزنم دیگه دورهم جمع نمیشید..