eitaa logo
❅ Vernorexia
462 دنبال‌کننده
137 عکس
89 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
بُرج پیزا فقط یه اشتباه معماری بود ولی اگه صاف میموند، هیچوقت انقدر معروف نمیشد! لازم نیست همیشه همه چی سرجاش باشه عسلم..
عزیزم این ' غم ' است که ما را به هم محرم می‌کند.
شاید یک روز ما.🤍
می‌پرسید چرا به پول نیاز دارم؟! چه سوالی! برای اینکه پول همه چیز است.
فک نکن منحصر به فردی... نه عزیزم شما الکی متصل به برقی...؛
دور هم جمع میشید پشت سر من حرف نزنین، چون من تصمیم بگیرم حرف بزنم دیگه دورهم جمع نمیشید..
تنها کسی که میتونه از من بهتر باشه دختر آیندمه!!
چیزی که با جنگ حل میشه ، چرا با صحبت!؟ .
بعدِعمری سرگرانی ، بخت بامایارشد ! آمداماسنگ قبرم مانع دیدارشد : ) .
- میپرسه‌ حالت چطوره‌‌ ؟! میگم خاکستری ؛ فقط بعضی وقت‌ها تیره‌تر میشه و گاهی اوقات روشن‌تر ، من نه اون‌قدر حالم بده که از ادامه دادن دست بکشم‌ نه اونقدر دلم خوشه که به آینه لبخند بزنم ، نمیدونم ، شاید معنای زندگی همینه ...
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌‌° کاش نگات زیر نویس داشت :)
جدی من نباید به هیچ آدمی وابسته بشم؛ کوچکترین بی توجهی میتونه نابود و افسرده ام کنه..