eitaa logo
❅ Vernorexia
461 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
بعدِعمری سرگرانی ، بخت بامایارشد ! آمداماسنگ قبرم مانع دیدارشد : ) .
- میپرسه‌ حالت چطوره‌‌ ؟! میگم خاکستری ؛ فقط بعضی وقت‌ها تیره‌تر میشه و گاهی اوقات روشن‌تر ، من نه اون‌قدر حالم بده که از ادامه دادن دست بکشم‌ نه اونقدر دلم خوشه که به آینه لبخند بزنم ، نمیدونم ، شاید معنای زندگی همینه ...
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌‌° کاش نگات زیر نویس داشت :)
جدی من نباید به هیچ آدمی وابسته بشم؛ کوچکترین بی توجهی میتونه نابود و افسرده ام کنه..
خوشبخت؟! کسی که رفاقت و عشق رو تو یه نفر پیدا کرده!
اگر قادر نیستیم مثل بقیهٔ افراد زندگی کنیم؛حداقل بکوشیم که مثل حیوانات زندگی نکنیم.
-اما ای کاش میتوانستیم واقعا زندگی کنیم نه اینکه همیشه درگیر التیام زخمهایی باشیم که مقصرش ما نبودیم..
دلتنگ دنیای بچگی که هیچ تجربه ای نداشتیم ، دلتنگ روزایی که نمی‌فهمیدیم آدما چقدر نفرت انگیزن
من درحرف زدن ناتوانم .. کاش تودرخواندنِ چشمانم ماهرباشی : )
خدا که نمیاد مستقیم بهت بگه دوست دارم یهو منو میزاره تو مسیر زندگیت.