جدی من نباید به هیچ آدمی وابسته بشم؛
کوچکترین بی توجهی میتونه نابود و افسرده ام کنه..
اگر قادر نیستیم مثل بقیهٔ افراد زندگی کنیم؛حداقل بکوشیم که مثل حیوانات زندگی نکنیم.
-اما ای کاش میتوانستیم واقعا زندگی کنیم
نه اینکه همیشه درگیر التیام زخمهایی باشیم
که مقصرش ما نبودیم..
دلتنگ دنیای بچگی که هیچ تجربه ای نداشتیم ، دلتنگ روزایی که نمیفهمیدیم آدما چقدر نفرت انگیزن
اگر روزی درباره تو از من بپرسند،
در پاسخ خواهم گفت:
او همان نیمهِ دیگرِ من بود که سالها گُمش کرده بودم.