اگر روزی درباره تو از من بپرسند،
در پاسخ خواهم گفت:
او همان نیمهِ دیگرِ من بود که سالها گُمش کرده بودم.
عشق یعنی که خیابان به خیابان همه را رد کنی، ناگهان بر سر یک کوچه کمی مکث کنی.
زندگی گاه به اجبار گهی با عشق است
زندگی گاه به لبخند و گهی با گریه ست
زندگی آب روانیـست دراین کـوهـستان
تو در این آب بدانی که شنا باید کرد
کاری که نگـاهِ تو شـبی با دلِ ما کـرد
با خلـق نکردهست نه چنگیـز، نه تاتـار
اوجِ غمِ این قصه در این شعر همین جاست
من بی تو پریـشان و تو انگار نه انگـار..