eitaa logo
❅ Vernorexia
461 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر روزی درباره تو از من بپرسند، در پاسخ خواهم گفت: او همان نیمهِ دیگرِ من بود که سالها گُمش کرده بودم.
در جواب ابلهان آن قدر خاموش ماندم که گفتند حرف حساب جواب ندارد..
عشق یعنی که خیابان به خیابان همه را رد کنی، ناگهان بر سر یک‌ کوچه کمی مکث کنی.
زندگی گاه به اجبار گهی با عشق است زندگی گاه به لبخند و گهی با گریه ست زندگی آب روانیـست دراین کـوهـستان تو در این آب بدانی که شنا باید کرد
شـاید یك روز مـا . :)
توی زندگیتون مثل اورانیوم باشید کمیاب ، مهم ، غنی ، موضوع بحث.
کاری که نگـاهِ تو شـبی با دلِ ما کـرد با خلـق نکرده‌ست نه چنگیـز، نه تاتـار اوجِ غمِ این قصه در این شعر همین ‌جاست من بی تو پریـشان و تو انگار نه انگـار..
من اگر شِکوِه کنم ؛ دست گرفتن بلدی؟
تنها چیزی که اذیتم کرد این بود که دلبری بلد بود .. اما برای کسِ دیگه ای .. :)
گاهی فکر می‌کنم آدم ها مثل چشمه هایی پر عمق هستند، هیچ کس از کف چشمه خبر ندارد تنها کاری که از ما بر می‌آید حدس زدن از روی چیز هایی است که هر چند وقت یک بار به سطح بالا می‌آیند.
یکی بود یکی نبود یکی دلش بغل میخواست ولی هیچ کسی نبود....!