ولی میام به زودی کربلات ُروبه گنبدت میگم ؛
شنیدی آخرش صدامو(:؟!
دلت سوخت دیدی گریههامو ..
-زمان چیزیو درست نمیکنه ، تو بزرگ میشی
و مسائلِ جدیدو جایگزین مسائل قدیمی میکنی ...
این “نخوابیدم تا برسی” عجب لاو لنگوئجیه؛
خوش به حال کسایی که از این تکستها میگیرن.