eitaa logo
❅ Vernorexia
461 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر چیزی باشد که تا ابد بخواهم،آن تویی..(:
ولی میام به زودی کربلات ُروبه گنبدت میگم ؛ شنیدی آخرش صدامو(:؟! دلت سوخت دیدی گریه‌هامو ..
-حالا بگو شربت ِسرما خوردگیایِ بچگیت تلخ بود، یا این روزایی که داری میگذرونی؟
بزرگتر بشی میفهمی واقعا به تایپ نیست به وایبه.
باگ حس ششم قوی اینه که میفهمی جریان چیه اما مدرکی برای اثباتش نداری.
-زمان چیزیو درست نمیکنه ، تو بزرگ میشی و مسائلِ جدیدو جایگزین مسائل قدیمی میکنی ...
○○
در قلبمي ولی کنارم ، نه ؛ تو پنهاني ترین ، دلتنگي مني.
‌این “نخوابیدم تا برسی” عجب لاو لنگوئجیه؛ خوش به حال کسایی که از این تکست‌ها میگیرن.
ولی هیچ‌وقت هیشکی نفهمید توی دل ما دقیقا چی میگذره ...
اگر روزی از آرامشم پرسیدن از آغوشت میگویم !