-زمان چیزیو درست نمیکنه ، تو بزرگ میشی
و مسائلِ جدیدو جایگزین مسائل قدیمی میکنی ...
این “نخوابیدم تا برسی” عجب لاو لنگوئجیه؛
خوش به حال کسایی که از این تکستها میگیرن.
-زندگیام چگونه میگذرد ؟!
در سکوتی طولانی،
اجتناب از گفتگو و میل به تنهایی...