-زندگیام چگونه میگذرد ؟!
در سکوتی طولانی،
اجتناب از گفتگو و میل به تنهایی...
و از خطاهای بزرگم آن بود که لحظات
دلخوشی را سرسری میگذارندم اما
غم و اندوه را با همهی وجود زندگی میکردم..
یکی از اخلاقای بدم اینه که اگه بخوام علت عصبانیتم رو توضیح بدم، بیشتر عصبانی میشم.