eitaa logo
❅ Vernorexia
461 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
مرسی که به خاطر یه آدم هردفعه حالمو خراب میکنی..
-زندگی‌ام چگونه می‌گذرد ؟! در سکوتی طولانی، اجتناب از گفتگو و میل به تنهایی...
می‌گویند آدم‌ها شفای یکدیگرند، اما حقیقت این است که آدم‌ها گاهی زخم یکدیگرند.
قانون‌های‌زندگیتو‌واسه‌هیچکس‌‌نشکن..!
شاید یک روز ما.🤍
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛ من میگم،شبت بخیر:)
و از خطاهای بزرگم آن بود که لحظات دلخوشی را سرسری می‌گذارندم اما غم و اندوه را با همه‌ی وجود زندگی می‌کردم..
تا به کی به در ات آیم و دیدار نبینم صد بار تورا جویم و یکبار نبینم
در مورد آن موضوع به کل آدم جدیدی شده ام.. خسته، ساکت، خنثی‌.
‌از لحاظ روحی نیاز دارم یکی نازمو به لیست خریدش اضافه کنه.🎀
یکی از اخلاقای بدم اینه که اگه بخوام علت عصبانیتم رو توضیح بدم، بیشتر عصبانی می‌شم.