eitaa logo
❅ Vernorexia
461 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌از لحاظ روحی نیاز دارم یکی نازمو به لیست خریدش اضافه کنه.🎀
یکی از اخلاقای بدم اینه که اگه بخوام علت عصبانیتم رو توضیح بدم، بیشتر عصبانی می‌شم.
یه سریا هستن کافیه به چشمات نگاه کنن. حتی اگه کلی هم بخندی باز میگن چرا ناراحتی؟ همونایی که حتی از نحوه‌ی تایپ کردنت تو چتا، از سکوت کردنت و نگاهت میفهمن تو چته.من به اونا میگم واقعی‌ترینام.
و فهمیدم آدم می‌تواند هرگز کسی را ندیده باشد و نشناسد، اما با اندوه و زخم او، قلبش هزاران تکه بشود.
- سیاه و سفیدِ چشم‌هایش پیانو بود. او نُت ها را گریه می‌کرد.
بهترین انتقام اینه ک هیچ اهمیتی ندی!‌‌ :)
آدم‌ها می‌روند و پرسش‌هایی به‌جا میگذارند که سال‌ها بی‌صدا در ما قدم می‌زنند.
چجوري ۵ دقیقه‌اي دوش میگیرین من فقط ١٠ دقیقه طول میکشه دماي آبو تنظیم کنم.
○●
کاش یه عطر داشتم که بویِ تورو میداد.