eitaa logo
❅ Vernorexia
461 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
چجوري ۵ دقیقه‌اي دوش میگیرین من فقط ١٠ دقیقه طول میکشه دماي آبو تنظیم کنم.
○●
کاش یه عطر داشتم که بویِ تورو میداد.
-از این لحظه های بلاتکلیفیِ مزخرفِ روانی کننده‌یِ رو مخ برویِ بیخود متنفرم ؛ لحظه هایی که هیچکس نمیفهمه تو داری چجوری نابود میشی . . .
- سال‌هاست جای یک نفر در این خانه خالی‌ست. نمی‌دانم من یا تو..
یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن چشم‌ها بیشتر از حنجره‌ها می‌فهمند..
شب هنگام، تکه های شکسته‌ات را به هم بچسبان تا صبح دوباره همان شوی که بودی.
با وفای تو ز بی‌ مهری افلاک چه باک؟
اما عزیزکم کاش مرهمی بودم برروی زخم‌هایت.
شـاید یك روز مـا . :)
❅ Vernorexia
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛ من میگم،شبت بخیر:)
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛ من میگم،شبت بخیر:)