-از این لحظه های بلاتکلیفیِ مزخرفِ روانی کنندهیِ رو مخ برویِ بیخود متنفرم ؛ لحظه هایی که هیچکس نمیفهمه تو داری چجوری نابود میشی . . .
❅ Vernorexia
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛ من میگم،شبت بخیر:)
اگر هیچکس بهت شب بخیر نگفته؛
من میگم،شبت بخیر:)