eitaa logo
❅ Vernorexia
458 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
نبودی در خیابان،گریه کردم نشستم زیر باران،گریه کردم برایت نذر کردم قطره قطره من از قم،تا خراسان گریه کردم..
ای بابا عزیزم دنیا هنوز قشنگیای خودشو داره ؛ مثلا عضو های خوشگل اینجا🦦✨️ . .
"بیخیال عزیزم هممون تو داستان یه نفر آدم بده ایم."
دقیقا مثل ماه تو هر حالتی قشنگی‌.
یه عالمه آدم راجع به تو کنجکاون و دوسِت دارن ولی تو چسبیدی به کسی که دوسِت نداره. حقیقته دیگه‌.
گریه مکن که سرنوشت گر تو را با درس پاره کرد عاقبت درس های تو تورا سربلند خواهد کرد.
هرزگاهی چک کنید ببینید شبیه کسی که مسخرش میکردید نشده باشید...
‌يه مرحله اى هم هست به نام به درك اينجوريه كه شما انقدر راجع به يه مسئله اى كه راه حلى نداره فكر ميكنى و يه مدت از هر نظر به فنا ميرى تا اينكه به اين نتيجه ميرسى كه به درك . و سپس به زندگيت با آرامش ادامه ميدى.
همیشه ازم میپرسن که خودت رو ده سال دیگه کجا میبینی؟! خب حقیقتا نمیدونم؛چون یک سال پيش خودم رو اینجا نمی‌دیدم...
از اینکه چرا باید به خاطر یه آدم انقدر خودمو اذیت کنم حالم بهم میخوره.. و احوالمان
میدونی دلم چی میخواد؟ مرگ.. چیزیه که خیلی وقته دنبالشم ولی سراغم نمیاد.