یه عالمه آدم راجع به تو کنجکاون و دوسِت دارن ولی تو چسبیدی به کسی که دوسِت نداره. حقیقته دیگه.
گریه مکن که سرنوشت
گر تو را با درس پاره کرد
عاقبت درس های تو
تورا سربلند خواهد کرد.
يه مرحله اى هم هست به نام به درك
اينجوريه كه شما انقدر راجع به يه مسئله اى كه راه حلى نداره فكر ميكنى و يه مدت از هر نظر به فنا ميرى تا اينكه به اين نتيجه ميرسى كه به درك .
و سپس به زندگيت با آرامش ادامه ميدى.
همیشه ازم میپرسن که خودت رو ده سال دیگه کجا میبینی؟!
خب حقیقتا نمیدونم؛چون یک سال پيش خودم رو اینجا نمیدیدم...
از اینکه چرا باید به خاطر یه آدم انقدر خودمو اذیت کنم حالم بهم میخوره..
#حال و احوالمان