eitaa logo
❅ Vernorexia
460 دنبال‌کننده
137 عکس
90 ویدیو
0 فایل
« گاه فقط بودن کسی کافی‌ست ، که نیست ؛ بدون هیچ حرف اضافه‌ای ، بدون هیچ انتظار.» _و چه انسان های که رفتند و جان مارا با خود بردند.. اینجـــا؟! دفتره خاک خوردهٔ افکار یه آدم معمولی.. کــپی؟! فور زیباست جان دل
مشاهده در ایتا
دانلود
یه عالمه آدم راجع به تو کنجکاون و دوسِت دارن ولی تو چسبیدی به کسی که دوسِت نداره. حقیقته دیگه‌.
گریه مکن که سرنوشت گر تو را با درس پاره کرد عاقبت درس های تو تورا سربلند خواهد کرد.
هرزگاهی چک کنید ببینید شبیه کسی که مسخرش میکردید نشده باشید...
‌يه مرحله اى هم هست به نام به درك اينجوريه كه شما انقدر راجع به يه مسئله اى كه راه حلى نداره فكر ميكنى و يه مدت از هر نظر به فنا ميرى تا اينكه به اين نتيجه ميرسى كه به درك . و سپس به زندگيت با آرامش ادامه ميدى.
همیشه ازم میپرسن که خودت رو ده سال دیگه کجا میبینی؟! خب حقیقتا نمیدونم؛چون یک سال پيش خودم رو اینجا نمی‌دیدم...
از اینکه چرا باید به خاطر یه آدم انقدر خودمو اذیت کنم حالم بهم میخوره.. و احوالمان
میدونی دلم چی میخواد؟ مرگ.. چیزیه که خیلی وقته دنبالشم ولی سراغم نمیاد.
-شب‌های زیادی مُردیم، تا عاقبت یک‌روز‌ بتوانیم زندگی کنیم..
-از دردهای کوچک است که ؛ آدم ها می نالند ضربه اگر سهمگین باشد درد اگر بزرگ باشد آدم خودش لال می شود...!
عزیزِ من ، از امیدوار شدن می‌ترسم. حقیقت این است که، از امیدواری‌هايم بیش از نا امیدی ها رنج کشیده‌ام.
ولی هیچوقت نفهمیدی من هر جملم بوی اشک میداد..
روز جهانی خر رو به خودم تبریک میگم که از خر، خرترم.